[email protected] Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hm. Jeg holder på å utvikle min egen 3D-motor, og driver motviasjonen ved å lage et shoot'em-up bilspill. Men: jeg er programmerer, ikke artist! Såh hvis noen er interessert i å joine et indieprosjekte, enten ved 3D, musikk eller gfx, ikke nøl med å ta kontakt! Video av enginen kan sees her: ^L Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei! Ser kjempe bra ut det der. Kan jo si at jeg er interessert, men at jeg kanskje ikke er akkurat det du er på utkikk etter. Er nemlig ingen wiz på 3D eller musikk. Men det skal sies, startet akkurat på studier for en Bachelor i Spilldesign (som er mest rettet mot design av spillet i seg selv) og holder på å lære meg noe 3D. Ellers er jeg kreativ, og kan også bl.a. stå for tegning, concept art etc! Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) dobbelpost Endret 24. august 2009 av Era Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå