Hockax_InnleggNO Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Er det noe annet å gjøre med det enn å kjøpe en bedre Xbox-360? Vet jo at arcade ikke skal være den beste maskina, men trodde ikke at den skulle bråke så mye som den gjør. Føler at det er vifta som bråker noe insanely mye egentlig, har vært sånn siden jeg køpte den i juletider i fjor. Hvis jeg ikke har i noe spill er den overkommelig rolig, men med en gang jeg setter i et spill og det begynner å laste starter uværet... Så for å gjøre en lang historie kort; bråkete vifte på 360-arcade, noe annet å gjøre enn å kjøpe en bedre versjon? PS. Vet at tidligere emner er skrevet, men de fleste forklaringene går rett over huet på meg. Så lurte litt på om jeg kunne få en forklaring på god gammaldags norsk? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det er ingen grunn til at en Arcade skal bråke mer enn noen andre 360-versjoner, de har alle samme innmat. Det eneste tipset jeg kan gi er å sørge for god lufting, og du burde støvsuge luftehullene jevnlig. Ellers kunne det vært en idé å begynne å installere spillene for å hindre bråk fra DVD-drevet, men siden du har Arcade tviler jeg på at du har harddisk. Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Har ingen hard-disk nei, men takker for de andre rådene. Med henhold til lufting tror jeg den har det ganske greit. Ikke noe rundt den der den står og står 20 cm fra veggen så tror ikke det er noe problem^^ Men skal se om jeg kjøper en hard-disk til den og så får jeg heller begynne og støvsuge den godt. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå