kaffebryggare Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Din nerdebule Rydd rommet, tørk støv av pulten, finn frem kameraet og post bilder av din nerdebule! Ingen rom er for små, og ingen for små, tråden er åpen for alt og alle! Men legg bildene i en spoiler hvis det er mer enn, tja.. Si 3 bilder. Ikke alle har 30 Mb/s internettilkobling. Siden jeg startet tråden er det vel logisk at jeg poster min skitne og rotete nerdebule først: Skjul Projektoren min: Pulten min: Min hardcore vifte: Min eksterne LaCie HDD, begravd: Min hardcore stereo: Høyttalerene mine, jeg bruker bare de øverste: Subwooferen min: Sofaen, som jeg aldri bruker..: Mine BMX-trofeer, som jeg fikk når jeg var 11: Min fremtidige server. Nå er det bare en PC med 32mb RAM og Ubuntu: Snacks, bla. Skullcandy headset, gamle PC-høyttalere, noen CD-ROMer og et par skjermkort: Innerste delen av rommet mitt: Ytterste delen av rommet mitt: (Minus døren) Og til slutt, Xbox 360 og projektor in action: Jeg fant en slik tråd på Diskusjon.no, og fant ikke en lik her. Hvis det finnes en allerede, let me know. Endret 28. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Feilpostet, og det finnes allerede en liknende tråd fra før av. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg