hojo Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei! Er på utkikk etter ny tv, i den forbindelse har jeg kommet frem til et alternativ som jeg mest sannsynlig kommer til gå for, men jeg har ingen særlige preferanser på hvordan den er i bruk. Har ingen norske tester foreløbig, naturlig nok ettersom den var lanser i begynnelsen av juni. Ut i fra spesifikasjoner og eller erfaringer med skjermen hadde det vært ønskelig om noen kunne fortelle litt hva man mener om skjermen! Jeg er også interessert i å få anbefalinger om eventuelle alternativ som dere mener er bedre til samme prisklasse! Link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=450657 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ut ifra spesifikasjonene ser det ut til å være en veldig god TV, fikk nesten litt lyst på den selv. Erfaringer har jeg dessverre ikke. Kan vanskelig se for meg at du får noe mye bedre til den prisen, uten at jeg har undersøkt det. 8400 er en ganske dyr 37", men med de spesifikasjonene samt lekkert design er den nok verdt det. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Godt å høre at jeg ikke har rotet meg helt bort For jeg mener selv at denne tv'n skal ha de fleste funksjoner og kvaliteter som skal til for å få en fin brukeropplevelse. Det med kontrast nivå synes jeg det er litt vanskelig å få tak på kan noen utdype det litt for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå