Joachim_F Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Dette er et skytespill med stort fokus på action. Les hele saken Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Oi oi oi oi! Takker for tipset. Dette skal undersøkes. Ser jo kjempemorro ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Dette må jeg nesten sjekke ut. Kan være kult. Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg har ventet en stund på dette spillet. Dette spillet ble gitt ut i Tyskland i mars av Atari, men kommer tydeligvis ikke ut i andre land før mye senere. Vet ikke hva grunnen til dette er, kanskje å teste det ut i et land først?. Hvis man forstår tysk og har mulighet til å kjøpe fra/i Tyskland kan man få det allerede Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Uffda - har nå testet demoen og dette spillet var ikke bra. Verken grafikk, lyd eller spillopplevelse lever opp til dagens nivå, men heller for 5-10 år siden. Skuffende. Sjekk f.eks. denne spillanmeldelsen: http://www.spieleradar.de/PC/extern/scorpi...657_275124.html Endret 29. juli 2009 av Swayne Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ja, jeg har begynt og er ikke fornøyd. Ganske likt spill for 5-10 år siden som sagt over. Men jeg skal gi det en sjanse å se om det blir bedre når jeg blir vant til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå