- FuzioN Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei. Etter en del prating i SO1, kom en bruker med hvordan må masse profilvisninger. Altså, bare holde F5 inne. Kan dere fikse IP-sperre? Elns.? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Personlig ser jeg ikke hva som er så galt hvis noen vil late som de har en interessant profil ved å øke antall profilvisninger. Tror ikke mange her bryr seg om antall profilvisninger. Men hvis det irriterer deg, så kan sikkert admin-ene ordne noe lurt noe så vi slipper sånt "juks". Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Smått interessant at trådstarteren selv sitter med 13000+ profilvisninger.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hehe...ja. Jeg mente også at andre kan gjøre det for deg. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg klarer ikke se problemet med at folk kan "jukse" seg til profilvisninger. Det er jo helt unyttig og kosmetisk informasjon, og om noen har mange eller få er vel syngende uninterressant for allmenheten. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Dette er et ikke-problem så lenge det ikke fører til overbelastning av serveren, noe som skal ganske mye til. Da måtte isåfall samtlige brukere ha limt fast f5-tasten samtidig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dette er et ikke-problem så lenge det ikke fører til overbelastning av serveren, noe som skal ganske mye til. Da måtte isåfall samtlige brukere ha limt fast f5-tasten samtidig. Operasjon Whenever anyone? :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg