Joachim_F Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vi kan se frem til et nytt spill om den skumle tegneseriehelten. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Herlig! Elsket The Darkness. Patton sin stemme, historien og spillet in general var innmari moro. Synd ikke Starbreeze er involvert, da de har det med å lage gode lisensspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har helt glemt ut The Darkness. kjøpte spillet på release, dette skal eg ta frem igjenn og få komt meg igjennom. Er faktisk et veldig bra spill. Så etterfølger er bare positivt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Endelig! føles som en evighet siden 1ern kom ut, og det var jo da alt rykter om en oppfølger. gleder meg vilt, et av de råeste spillene jeg faktisk har spilt denne generasjonen:) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Singleplayerdelen var konge, onlinedelen sugde kamelballer. Håper de dropper hele onlinebiten denne gang. Jeg kjøper det hvis det ikke er MP på det! (Greit, de kan slenge på en bedriten MP hvis de absolutt føler de må, men ikke legge noen achievements til MP ffs). The Don ødela de gode minnene mine om dette spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Har ikke spilt gjennom det enda (jeg henger litt etter med hele konsollgreien denne generasjonen), men så langt har det vært festlig. Oppfølger mottas med takk. Endret 28. juli 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå