Joachim_F Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Om få dager er det slutt for The Matrix Online. Les hele saken Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hmmm.. Hva er grunnen til at de legger ned spillet? Lenke til kommentar
Isdahl Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det er fordi det er få spillere, og de tjener ikke penger på det. Den siste tiden har det vel strengt tatt ikke vært utviklere som har jobbet med content heller. Mener at det var en dedikert sjel fra forumet som sørget for å holde alt sammen. (litt hazy på om det var et forummedlem eller en som var annsatt) Trist når Online spill legger ned, men siden det som regel kommer av at det er få spiller så har få konsekvenser. Føyer seg fint inn i rekken sammen med Hellgate: London og Tabula Rasa Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) http://www.giantbomb.com/the-matrix-online...art-01/17-1067/ giantbomb.com har sin egen vri på de siste dagene inside the Matrix. Endret 28. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg prøvde Matrix Online en stund etter at det kom ut, og da var det ikke mye å skryte over. Nå har sikkert mye blitt patchet siden den gang, men ut fra opplevelsen jeg hadde er jeg ikke overrasket at det nå er kroken på døra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 MMO er vel et marked det er relativt vanskelig å hevde seg i, da det er noen få titler som har veldig mange spillere. Også har du de som ikke spiller MMO's i tillegg så markedet er vel tross alt snevert, selv om så mange spiller f.eks. WoW eller Age of Conan. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Fulgte det i betatiden og spilte det en stund men utviklerne prøvde for hardt. Skal sies at spillet hadde en helt åpen verden, 0 loading , ingen instanser. Det order finnes ikke engang. Men slåssesystemet var forferdelig. De ville gi oss kampene fra filmene, men i spillsammenheng betyr det automatisk 0 kontroll over kampene. Du stod som tilskuer og valgte riktig kombo og lot systemet Interlock regne ut resultatet og en final animasjon spiltes ettersom hvem vant. Tragisk ... Føltes som man spilte et brettspill med terninger, samme prinsippet. De gjorde mye kult med spillet og hadde massevis av events spillerne selv var med på men slåssesystemet ødela alt. The Matrix er vel egentlig det perfekte MMO konseptet da The Matrix ER en virtuell verden og kun din fantasi setter grensene. Men de klarte ikke å lage noe bra utav det dessverre. Endret 28. juli 2009 av Avean Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Får håpe noen andre tar opp lisensen (hvis det går ann) og lager et mer dugandes mmo ut av det. Som Avean sier så er det jo den perfekte settingen. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Tabula Rasa , Matrix , Starwars - alle sci-fi spill som har gått dukket som et onlinespill. Er det så innmarri vanskelig å lage et godt sci-fi onlinespill kontra fantasy ? Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Fantes det Matrix online? Lol har aldri visst det Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Visste heller ikke at det var et slikt spill, men tok å søkte litt rundt på videor, anmelderser og lignende her i går, og må innrømme at spillet så veldig dårlig ut. Godt forsøk på noe som kunne ha blitt bra, men desverre så var det mange ting som desverre var helt feil slik at dette var allerede dømt på konseptstadiet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg må ærlig innrømme at jeg forkastet dette spillet i det det kom ut, klarte aldri å vise interesse for det i det hele tatt. Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hæ, har det kommet ut et Matrix MMO spill? Jaja, når spillet først skal legges ned får jeg med meg at det eksisterer. Lenke til kommentar
Muddy_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det var faktisk rasende festlig å spille MxO. Tok bokstavelig av under betaen når Morpheus ble drept og live events var helt sjef helt til noen kom og føkket til alt: Sony. I det Sony tok over driftingen var det bare downhill for hele greia og at det nå er slutt kom ikke som ett stort sjokk. R.I.P. MxO. \\Muddy Tidligere eier av PlanetMxO.com Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jøss, jeg trodde det var ute av dansen for lenge siden, jeg. Prøvde det da det var nytt, men ga det opp ganske fort. Dessuten har jeg aldri fått helt teken på MMO spill i utgangspunktet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Her ser dere den siste timen inside the Matrix! http://www.giantbomb.com/the-matrix-online...finale/17-1130/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå