Savvern Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 jeg lastet ned spillet for noen dager siden, og har ikke angret i det hele tatt! Air Superiority er kanskje noe av det kjekkeste av gamemoduser jeg har prøvd, non-stop action for alle microsoft pointsa så er ikke den vanlige modusen noe særlig mye dårligere den heller ^^ Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Kjøpte spillet i går. Har ikke helt klart å bli tatt med storm enda, men får spille litt mer å se om jeg liker det bedre da Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 det som jeg føler har blitt en skikkelig positiv forandring fra de forige BF spillene, er at friendly fire ikke lenger er på. det var det som irriterte meg mest når jeg spilte online før, folk drepte deg bare fordi du tok et helikopter osv. er vel kanskje det som gjør at jeg liker det så godt nå Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Latterlig at det ikke er noen single player med boter eller noe. Har man ikke Live gold så får man ikke spilt. Tragisk. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 kan du bare vinne over boter? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har man ikke Gold, så trenger man heller ikke kjøpe BF 1943. Folk som kjøper dette gjør det selvfølgelig for å spille online. Har forresten falt pladask for spillet nå. Har foreløpig lagt Cod 4 på hylla, og det er det kun BF 1943 som har klart. Får se hvor lenge det varer. Skal hvertfall spille til jeg har fått achievement for 100 spilte matcher! Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Battlefield har jo alltid vært først og fremst et online spill, og skaperne får det virkelig til å funke, så jeg vil anbefale deg å få deg gold membership! COD4 la ga jeg opp den dagen disken ble ødelagt, og har fortsatt ikke stjålet lillebroren min sitt spill, så har aldri komt inn i det igjen xD Endret 30. juli 2009 av Savvi McWin Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Personlig syntes jeg Frostbite-motoren ikke er no særlig. Synes BF1942 og BF2 er mye bedre spill. Alle tåler så mye i BF Bad Company og 1943.. Kan jo tømme et helt magasin med Thompsonen uten at man dør... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Finnes en lignende, og større, tråd her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Slettet et innlegg som var off-topic og kom med grunnløse påstander samt å legge opp til dårlig stemning. Forøvrig er det en lignende tråd her, som Villanden sier, så stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg