Gå til innhold

Skal kjøpe ny PC


Anbefalte innlegg

Bare for å si det så er jeg ny på lage emner og slikt, bare så det er sagt.

jeg skal kjøpe en ny pc som skal brukes mest til spill som er med i Valve Complete Pack, altså spill med Source Engine, StarCraft2 og Diablo 3.

jeg har funnet en som er slik:

 

Kabinett: Cooler Master CM 690 Black Midi Tower Without PSU, nVIDIA SLI, ATX, mATX. 2x 120 mm Fans, 21 dBA.

 

Hovedkort: ASUS P5Q SE2, P45, Socket-775 DDR2, ATX, GbLAN, ICH10, PCI-Ex(2.0

 

Prossesor: Intel Core™ 2 Quad Q8200 2,33GHz, Socket 775, 4MB, 1333MHz, Boxed w/Fan.

 

Skjermkort: XFX GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, 2xDVI, Graphics Plus, 738/2200Mhz.

 

RAM: Corsair Value S. PC5300 DDR2 4GB Kit w/two matched Value Select 2048MB.

 

Strømforsyning: Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS, 120mm Fan, 4xSATA, SLI, WxHxL.

 

Harddisk: Samsung SpinPoint F1 500GB SATA2, 16MB 7200RPM.

 

Lydkort: Creative SB X-Fi XtremeGamer ,PCI, Retail.

 

OS: Vista Home Premium

 

Er denne pc'en kraftig nok til å ha de fleste av spillene som skrevet i starten på "Very High" og High" uten lagg??

 

Alt dette er hentet fra Komplett siden det er der jeg har funnet det og pris er rundt 8200kr

 

BTW jeg har en 24" 1920x1080P skjerm B)

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får med Windows 7 så du slipper Vista. (Jeg bomma med 4 dager)

 

Sourcemotoren er (takk og lov) generelt veldig snill med datamaskiner så du trenger ikke all verdens kraft for å få det bra - denne pc'en er nok helt perfekt for ditt bruk :)

Hvorvidt Diablo 3 kommer til å gå vet jeg ikke, usikker på om maskinspesifikasjonene for det spillet er ute enda?

Lenke til kommentar
StarCraft skal du nok greie veldig fint, det er såpass gammelt og generelt lite krevende at det vil gå glatt.

 

Det er fullversjonen av Win 7, den ble sluppet for noen dager siden for salg med nye pc'er.

 

Vet du når Win7 bli klart til oss som vil oppgradere fra vista?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...