Loeftw Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei. Hver gang jeg slår på PCen. En vista - ultimate, sjekker jeg alltid "laggstatusen" på pcen, med å holde inn venstre museknapp og merke hele skjermen og se om det "lagger" å merke alle ikonene på detksop. Jeg kjører en asus bærbar som kostet en formue. Problemet er ikke at det lagger på skrivebordet, for det lagger nemlig ikke på internet browserne, men på typiske spill maskinen min burde kjøre på høy oppløsning. Slike som WoW, H.A.W.K.X mm. Det ender med at jeg da må sette grafikk nivået drastisk(!) ned. Jeg har hatt dette problemet før, da fikset jeg hele greia ved å fjerne alt støv fra vifta og formatere pcen ved bruk av et asus laget program ved oppstart. "Recover entire HD 2 partion" elns. Nå funker ikke dette, og jeg aner ikke hva som er galt. Har skannet alle diskene mine med avast antivirus og de fant ikke tegn til noe virus. Så vær så snill, hvis noen kan hjelpe meg setter jeg kjempe pris på dette! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Å se om du har på "Høy ytelse" i batteri feltet er en tabbe mange glemmer inkludert meg selv. Ellers kan du jo se på Windows brukersnittet ditt om det er noe bra. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 ^ Åssen finner jeg brukersnitter? Takk Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Var det "Høy Ytelse" problemet? Kontrollpanel - System og vedlikehold - Ytelseinformasjon og verktøy! Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Tusen takk, ja det var høy ytelses problemet >.< Men tusen takk for hjelpen ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå