Gå til innhold

Hvordan fungerer det med PC-spill på HD-TV?


Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe ny TV å lurte på om hvordan det er å spille PC-spill på en TV? Har prøvd det før på SD-TV å fått mark, men blir det bra på HD?

 

Er primært bilspill jeg kommer til å bruke tv'en til. FPS, RTS, MMO kommer nok fortsatt til å gå på PC-skjermen.

 

Er det eventuellt noe jeg bør passe på når jeg skal kjøpe tv? Kommer uansett til å kjøpe LCD fortrinnsvis med 1:1 pixelmapping. (Har ikke råd til LED)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det komemr til å gå flott, det blir knall bra kvalitet, har spillet på 50" HD-Ready TV, overaskende bra.

 

Husk at du må ha en omgjører DVI -> HD og HDMI Kabel selvsagt ;)

 

trodde du måtte ha 13??x716 eller noe slikt, hvis ikke ble det bare en svart sjerm, husk å sjekke det opp når du kjøper TV, spørr om hvilken sjerm oppløsning en må bruke for å kunne ha PC'en på den TV'n

Lenke til kommentar

Eg bruker somregel berre tv'n min til å sjå på filer som eg har på pc'n. Har egentelg aldri prøvd å spele med den... Men eg tenker liksom, kor skal eg ha musa og tastaturet. Hadde berre blitt masse kaos. Eg helder meg til, tastatur og mus på skrivebordet med pc skjermen og kontroll foran tv :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...