Joachim_F Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ghostbusters kommer til flere formater i Europa. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) ? Fatter ikke helt dette. Trodde at Ghostbusters var ute til 360 den. Eller er det PS3 jeg har sett i butikkene overalt? Uansett, jævla rart at dersom de virkelig stoppet opp salget i Europa. Sleipe Sony.... Endret 27. juli 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Atari gjorde seg upopulære hos spillere som foretrekker Xbox 360, PC eller Wii da de plutselig kunngjorde at de hadde solgt distribusjonsrettighetene til PS3-versjonen av Ghostbusters-spillet til Sony og utsatt utgivelsen av de andre utgavene av spillet. ... I mellomtiden har alle utålmodige europeere lastet ned piratkopien av den versjoenn de foretrekker. Synd, Atari - dere ba om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ditto, kjøper det ikke pga det. Dvs pga eksklusivitetsavtalen, ikke fordi jeg har lastet det ned (som jeg ikke har) Endret 28. juli 2009 av Slettet+9812374 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vel, da kan de forvente å bli bannet. MS har full registrering på dato av spill, starter du et spill som ikke har blitt lansert blir du flagget. Det er alltid disse idiotene som laster ned spill til 360 før den har blitt utgitt som blir bannet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ikke blitt bannet enda jeg. Og jeg har sitti å spilt Ghostbusters i et par uker nå på Xbox 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå