khasgorna Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg fikk 9 nye invites idag. så pm meg eller reply her om dere vil ha en. lønnte seg å lage flere accounter 3 accounter = 9 mer invites nå er dere garantert en nøkkel om dere poster her de første 9 plassene! hei kan jeg få en invite?? je ghar veldig gjerne lyst til å prøve heroes of newerth DERE SOM VIL HA INVITE SKRIV NED EMAILEN DERES - Sendte 1 til cution og 1 til marlon6 min e-mail er [email protected] jeg glemte det skjønner du!! beklager Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Kan gi bort et par keys dersom det er ønskelig. PM meg med mail-adresse så ordner vi noe. Sier ifra HER når jeg har gitt bort det jeg har. Edit: Tomt for invites. Endret 8. august 2009 av Decreeofj Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 1 invite sendt til @Marcus, så da var jeg tom for invites. Lenke til kommentar
crazysteppy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei alle gamere Var hos 3 kamerater i går, og gjett hva de satt å spilte: HoN..de fikk beta key fra fileplay.net 30 minutter før jeg kom.. prøvde å registrere meg der men de hadde ikke fler igjen.. ;/ tenkte å vente til litt etter midnatt, men det ingen nettsteder som hadde fått inn fler.. Har spilt DoTa lenge, og HoN var jo helt syykt rått i forhold! :o Såå, jeg lurte på om noen har en beta-key til overs, eller om noen er interessert i å selge en? B) hadde vært evig takknemlig!! klarer ikke sitte å se på at de gamer og jeg sitter der i en krok og spiser tørre kjeks og råtner bort.... (vel, kanskje litt overdrevent).. [email protected] Lenke til kommentar
Flipside_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sier ikke nei takk til en key hvis noen har til overs. :-) [email protected] Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg har en del keys å gi bort, gi meg en pm eller hopp til bloggen min EDIT: da har Flipside fått en av invitene/keys'a Endret 8. august 2009 av worthy Lenke til kommentar
Tarabor Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Har fått Endret 8. august 2009 av Tara13or Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da har jeg brukt opp alle mine invites. Har nå sendt 1 key til følgende: Annebrekk Kroyser cution marlon6 multifoam khasgorna Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da var jeg tom for invites. GLHF. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har sendt ut noen fler invites, men har enda 10+ igjen! Som sagt, bare PM meg eller hopp til bloggen min på the big interwebz Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har fått 2 nye invites. Si ifra hvis noen vil ha! Lenke til kommentar
Kruttleif Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei! Jeg vil gjerne ha en invite til Heroes of Newerth Har spilt DotA veldig lenge og har lyst til å prøve dette DotA-baserte spillet.. [email protected] Lenke til kommentar
Noo13cake Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Fått key, super thx!<3 Thx<3 Endret 9. august 2009 av Noo13cake Lenke til kommentar
BlaZe(NOPS) Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei, noen som har en HoN beta key til overs? Hadde vært legendary! Et stort fan av Dota, spilt siden de første dagene, så har veldig lyst til å teste ut det beryktede HoN. Min mail er [email protected] Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Ellessar_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Har fått key, woho tusen takk Endret 10. august 2009 av Ellessar Lenke til kommentar
CyBerrRiFle Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) . Endret 26. desember 2010 av CyBer.SPETTA Lenke til kommentar
JedimEmO Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Halloen, gammel dota-gamer her som vil teste HON dersom noen skulle ha en invite til overs. [email protected] Lenke til kommentar
miniwoffer Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Trenger invite vær så snill kameraten min har begynt å spille, og har lyst til jeg også. :rolleyes: NB [email protected] Endret 9. august 2009 av Han derre Lenke til kommentar
ibsen08 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 hei hei hei hei! hadde vert mega kult om jeg kunne fått en key viss noen har en til overs kunne de sendt keyen til [email protected] takk Lenke til kommentar
Marko_lol Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 yo jeg har lyst på en key [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå