ckyfanboy Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 GREAT SUCCESS! [email protected] : invitation sent. Lenke til kommentar
snaifer Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nåkken som har ein key til meg? har sykt lyst å prøve ut ditta spillet:D [email protected] Lenke til kommentar
Lennard Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg kunne trengt en invite [email protected] Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Haha, når folk som ikke er registrert at invitasjoner ble sendt, registrerte de i en fei og spør nå om en key. Er på godsiden idag, og dermed: GREAT SUCCESS! [email protected] : invitation sent. GREAT SUCCESS! [email protected] : invitation sent. Lenke til kommentar
khasgorna Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 jeg trenger en invitasjon [email protected] Lenke til kommentar
Kroyser Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hei! Nokon som har ein key til overs og er villig til å hjelpe ein stakkars nynorskbrukar? [email protected] Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 jeg trenger en invitasjon [email protected] Hei! Nokon som har ein key til overs og er villig til å hjelpe ein stakkars nynorskbrukar? [email protected] GREAT SUCCESS! [email protected]: invitation sent. GREAT SUCCESS! [email protected]: invitation sent. Lenke til kommentar
lecou Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) fiksa Endret 7. august 2009 av lecou Lenke til kommentar
Purps_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har da 3 invites som jeg kan gi vekk. Lenke til kommentar
Kroyser Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hmm,,,, Eg får ikkje keyen til å virke. " There has been an error in your submission! Please fix the following issues and re-submit. Betakey: BETA Key not found. " Kva gjer eg feil? Er det fleire med same problemet? Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg fikk 9 nye invites idag. så pm meg eller reply her om dere vil ha en. lønnte seg å lage flere accounter 3 accounter = 9 mer invites nå er dere garantert en nøkkel om dere poster her de første 9 plassene! Endret 7. august 2009 av Killswitched Lenke til kommentar
AnneBrekk Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Eg vil gjerne ha ein invitasjon anne.brekk88(at)gmail(dot)com Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Da har jeg sent 1 invite til AnneBrekk, og 1 til Kroyser. (Melding til error/kidnet sendte også en invite til Sondre L. Med håp om at betaen varer litt lenger etter skolestart. han kommer sikkert til å digge det.) 6 invites igjen folkens! Lenke til kommentar
spankermix Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 kan jeg vær så snill og få en kode? har alltid hatt lyst og prøve dette spillet =) send til [email protected] hvis du har en til Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 kan jeg vær så snill og få en kode?har alltid hatt lyst og prøve dette spillet =) send til [email protected] hvis du har en til GREAT SUCCESS! [email protected]: invitation sent. Lenke til kommentar
spankermix Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 kan jeg jeg få en til en venn plz? har en broder som har lyst og prøve også Lenke til kommentar
khasgorna Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg fikk 9 nye invites idag. så pm meg eller reply her om dere vil ha en. lønnte seg å lage flere accounter 3 accounter = 9 mer invites nå er dere garantert en nøkkel om dere poster her de første 9 plassene! hei kan jeg få en invite?? je ghar veldig gjerne lyst til å prøve heroes of newerth Lenke til kommentar
Marlon6 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hei Elsker dota og hørte dette skulle være en mer oppgradert vers av dota:D håper noen kan sende meg en KEy [email protected] Lenke til kommentar
cution Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hei hei er det mulig og få en key her eller? [email protected] MVH Mopi Endret 7. august 2009 av cution Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg fikk 9 nye invites idag. så pm meg eller reply her om dere vil ha en. lønnte seg å lage flere accounter 3 accounter = 9 mer invites nå er dere garantert en nøkkel om dere poster her de første 9 plassene! hei kan jeg få en invite?? je ghar veldig gjerne lyst til å prøve heroes of newerth DERE SOM VIL HA INVITE SKRIV NED EMAILEN DERES - Sendte 1 til cution og 1 til marlon6. 4 invites igjen. Endret 7. august 2009 av Killswitched Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå