lecou Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 kunne tenkt meg en key til detta klem! pm Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er det flere beta keyer igjen? jeg har veldig gjerne lyst på en Lenke til kommentar
Kanjaro Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 key til overs noen? kompiser som skryter fælt av dette spillet så tenkte å prøve det. [email protected] Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 gjentar etter EvilLeader, dere trenger ikke spørre om key her i tråden når dere bare kan gå her: 5000 beta-nøkler, skaff en idag: http://www.fileplay.net/keys/12/heroes-of-newerth-beta Lenke til kommentar
Kanjaro Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Unfortunately you have not been accepted onto the Heroes of Newerth programme. Reason: There are no keys left for this programme har prøvd på den sida Lenke til kommentar
Zahlmiac Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kunne gjerne tenke meg en key til HoN, om du skulle ha en send mail til [email protected] Lenke til kommentar
snuffykid Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) kan noen sende en mail til [email protected] plz har en venn som trenger key Endret 5. august 2009 av snuffykid Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg også kunne gjerne tenke meg en invite og beta-key. [email protected] På forhånd takk. Endret 6. august 2009 av Olav Stedje Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Noen som kan sende en key til meg? Setter veldig stort pris på det! Send en PM til meg i så fall. Mange takk! Update: Da har jeg fått invite! Endret 6. august 2009 av Char Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Jeg skal se å få oppdatert tråden i morgen, har vært litt på latsiden Vi får også satse på å få et nytt "wave" med invitasjoner snart, fordi alle begynner å bli rimelig tomme nå. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Vel, ser det er mange som har spurt.. Men hvis noen har en nøkkel til overs kunne de gitt den til meg ? Høres ut som ett morro spill. PM me! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ny runde med betakeys blir sendt ut i dag. Lenke til kommentar
Mildir_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Om noen får betakeys i dag, setter jeg stor pris på om noen hadde gidda og donert en til meg! [email protected] Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Da har jeg 9-12 invitasjoner. Lenke til kommentar
Kjepppppp Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Da har jeg 9-12 invitasjoner. Om du kunne ha sendt meg 2 keys på [email protected] så jeg kan gi de videre til vennen mine hadde jeg satt stor pris på det. Eventuelt bare sende det direkte til dem på [email protected] [email protected] Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Send til begge, har 6-9 invitasjoner igjen . Sendte til deres mail, be dem om å sjekke dem. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Da har jeg 9-12 invitasjoner. Tusen takk for inviten EvilLeader! Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Har 2 invites, send meg PM med mailadressa for å få. Endret 6. august 2009 av Mongis Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Har 3 invitasjoner, send meg en PM med mail og en av de er din. Endret 6. august 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Sonnyknap Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Om noen hadde donert ein beta key til meg, hadde de vert utrolig kult:) [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå