KT.Kenzhu Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei, kunne jeg vært så heldig og fått en invite? Kan ikke vente med å få prøve dette spillet, er verdens største Dota-fan! min mail er: [email protected] på forhånd takk Har sendt 1 til deg nå Cacktus add killswitched når du får satt i gang Sendte deg fra min andre account, den eneste som har invites igjen. ikke min main altså. Måtte nesten le litt av meldingen jeg fikk etter jeg sender invites "Great Sucess" istedet for bare "Sucess" Minte meg litt om Borat. Har sendt invite til Sikelik og Cacktus nå, har 1 invite igjen. Pm meg eller reply her. leser over hvert 10ende minutt. Endret 2. august 2009 av Killswitched Lenke til kommentar
pole_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Om noen hadde orka sendt meg en beta key hadde det vært kanonbra :rolleyes: hadde blitt meget takknemlig Edit: Takker EvilLeader for linken ;D Endret 3. august 2009 av pole Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Husk å skrive mail adressen din . Lenke til kommentar
holdbrillan_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei igjen. Fikk meg selv en key herifra for en uke siden ca, og har det fett. Kanskje tidenes spill Uansett, har to kompiser som har lyst å teste det. Hadde vært evig nice hvis noen hadde gitt dem keys dannie.k[at]hotmail.com og smekt0750[at]hotmail.com Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 For dere som ikke har invites, men som har lyst til å starte på heroes of newerth har vi en på det norske heroes of newerth-forumet som får rundt 10 invitasjoner hver søndag, så der har dere en mulighet. I tillegg kommer vi spørre S2-games om en bunke med invites som vi kan dele ut! Forumet finner dere her: http://grindvoll.net/forum/index.php (bare å registrere seg selv om dere ikke har invites enda.) Siterer meg selv. Som dere ser har vi en fyr med ganske mange invites, pluss en del andre folk også som har invites til overs. Jeg har også spurt s2 games om å få en bunke med invites, men venter fortsatt på svar. Det dere trenger å gjøre er å registrere dere på forumet, og poste i invitasjonstråden, og så skulle det være i boks ganske så snart! Lenke til kommentar
plz. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei, syyykt lyst til å prøve spillet Send meg en invite da, vær så snill? :rolleyes: ole_bob[at]hotmail[dot]com Endret 2. august 2009 av plz. Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Der var alle mine invites brukt opp. Sendte min siste til Huder. 20-7 med thunderbringer tidligere idag :o brukbart det. Foresten hadde vært fint om gamerno folk kunne adde meg og snakke til meg sånn at jeg kan adde dere. Føler meg litt ensom i HoN Gamingen atm pga litt bortreising i gjengen osv. takk. Endret 2. august 2009 av Killswitched Lenke til kommentar
Fiskaill Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hadde vært supert med en invitasjon om det fortsat fins:) Endret 3. august 2009 av Fiskaill Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hadde vært supert med en invitasjon om det fortsat fins:) myrbostad(at)broadpark(dot)no Tommy Myrbostad O.o? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 HoN beta nøkler for facebook fans! Skaff deg key her: http://beta.heroesofnewerth.com/whoWehAw713saef/facebook.php Opprett konto her: http://beta.heroesofnewerth.com/create_account.php Lenke til kommentar
Howtard_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja fant ut den der jeg og. og siden jeg ikke har statisk IP kan jeg bare restarte modemet mitt å få så mange keys som jeg vil Lenke til kommentar
micsan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) noen som har en ekstra beta key? hadde vert evig takknemmelig om jeg fikk en kan også gi invite til en privat torrentside om ønskelig ^^ EDIT: skaffa meg en Beta account via EvilLeader sin link tusen takk :D (y) Endret 3. august 2009 av Micsan Lenke til kommentar
DepressingRealitys Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Noen som har beta keys til overs ? x) Edit: fått beta nøklen nå takket være evilleader sin link Endret 4. august 2009 av hakushu Lenke til kommentar
pivi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er det noken som har ein beta key å dele ut? vennligst send den til pivi94[at]hotmail[dot]com Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 5000 beta-nøkler, skaff en idag: http://www.fileplay.net/keys/12/heroes-of-newerth-beta Lenke til kommentar
DepressingRealitys Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Endret 4. august 2009 av hakushu Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tar gjerne imot en key hvis noen har. Har selv, men er til en kompis, men prioter de som ikke har her før meg. [email protected] Lenke til kommentar
dcneil Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 noen som har 1 key eller 2? [email protected] ! please, wud be a life saver! Lenke til kommentar
Kjepppppp Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Noen som har en key de kan sende meg på innboksen her? Er til en kamerat som jeg sitter på vt med nå. er keen på å prøve det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå