Rekviem Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 har nå sendt invite til følgende: Muffin Cacktus fedme Rikkhao crayonqq (2stk) Tightbyrd evilrip Lenke til kommentar
Mcloyd Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som har en invite? Hadd vært toppers! [email protected] Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Det er supert, Rekviem! Til andre som har invites til overs, vær snill å gi til de som er øverst på listen, siden de har ventet lengst. Edit: Til dere som venter på HoN invite, hvis dere er heldige er det kanskje fortsatt flere invites igjen til LoL (League of Legends) her. LoL er et spill som ligner på HoN. http://www.zam.com/story.html?story=19075 Endret 31. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Off-topic: Noen som vil prøve LoL, prøvde en kamp og alt var så forvirrende, ikke noe fan av tegneseriegrafikken, men jeg gir det en sjanse. Lenke til kommentar
sundesunde Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei! Jeg hadde satt pris på en key hvis noen har til overs. Takk Kan den sendes på PM? Lenke til kommentar
Gara_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 hei! noen som har en key til overs. [email protected] Lenke til kommentar
Huder Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som har en Beta key ? er plass til meg [email protected] Er en Fans av Dota , kan ikke vente med dette !!! Takk. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gjerne en beta key til meg hvis noen har invites mogcaiz(a)hotmail.com Lenke til kommentar
Clz Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hei, lurer på om det er noen som har en key til overs? :rolleyes: Har spilt Dota lenge, så ville veldig gjerne prøvd HoN! * [email protected] Hadde satt stor pris på en invite, takk Endret 1. august 2009 av egghead Lenke til kommentar
Eglath Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei Jeg har spilt DotA i mange år nå, vil så gjerne være med på litt HoN action. Vær så snill og send en key på [email protected] Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Til alle dere som håper på en invite, bli facebook fan av HoN her: http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#...erth?ref=search Lenke til kommentar
butch3r Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ble for sen til å få tak i en av de 200. Så om noen har en key til overs så blir jeg veldig glad [email protected] Om jeg får invites etter hvert så vil de bli gitt bort her om noen sender. Lenke til kommentar
Banandan Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 jeg har noen invites, send meg en PM med email. Lenke til kommentar
Enhalico Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vil gjerne få en invite^^ [email protected] Ikke mobb meg for emailen!^^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 For dere som ikke har invites, men som har lyst til å starte på heroes of newerth har vi en på det norske heroes of newerth-forumet som får rundt 10 invitasjoner hver søndag, så der har dere en mulighet. I tillegg kommer vi spørre S2-games om en bunke med invites som vi kan dele ut! Forumet finner dere her: http://grindvoll.net/forum/index.php (bare å registrere seg selv om dere ikke har invites enda.) Lenke til kommentar
Kubjelle_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har 5 keys. PM meg. Lenke til kommentar
KaeSs Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har 5 keys. PM meg. Noen som har en kode til meg? Spilt DotA ei lengere tid nå, og har utrolig lyst til å teste det nye spillet E-mail meg gjrne, helst med en kode på : [email protected] Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) ** EDIT: Da har jeg nøkkel. Takker og bukker Killswitched Endret 2. august 2009 av Sikelik Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jaja da venter jeg bare på clanen til å bli lagd. Har 3 invites igjen pm meg om noen fortsatt trenger Lenke til kommentar
dreadslocks Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei, kunne jeg vært så heldig og fått en invite? Kan ikke vente med å få prøve dette spillet, er verdens største Dota-fan! min mail er: [email protected] på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå