Mr.SEeK Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hei. Jeg har veldig lyst til å værer med i denne betaen, og trenger dermed en key. Om jeg kunne fått mer enn én (max 4), hadde det vært strålende, siden jeg snart skal avholde et lite og intimt LAN [email protected] Én key er mottatt. Som sagt, hadde det vært kjekt med noen til, siden jeg har noen jeg vil spille med. Lar derfor det som står stå. Endret 31. juli 2009 av SEeK Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei. Jeg har veldig lyst til å værer med i denne betaen, og trenger dermed en key. Om jeg kunne fått mer enn én (max 4), hadde det vært strålende, siden jeg snart skal avholde et lite og intimt LAN [email protected] Er ikke åpent for lan spill enda, me mindre dere lager og spiller over inet. Lenke til kommentar
cLueX_InnleggNO Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Håper på en invitasjon =) Jeg hadde bursdag igår :D *Edit* Email btw; [email protected] Endret 29. juli 2009 av cLueX Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Alle som vil ha invitasjon bare send pm for jeg orker ikke se tråden for så og se om dere har fått fra før Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Satser på ny invitasjonsrunde når patchen kommer Det er bare å krysse fingrene for dere som ikke er inne enda! Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 For ikke å nevne de tredvetusen og noe som får tilgang til spillet om noen få timer, blir fett! Lenke til kommentar
denjell Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 noen som gidder å sende meg en key? [email protected] Lenke til kommentar
vakleif Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Noen som har en key til overs til meg? [email protected] please :-) ventet i flere mnd! Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Vi fikk dessverre ikke flere invitasjoner med patchen, men siden vi nå har fått dannet en ganske stor guild skal jeg prøve og sende en e-mail til S2-games og spørre om vi kan få noen ekstra Dessverre vil nok ikke dette gå siden gamer.no allerede har fått 300 betakeys Bare å vente på flere invitasjoner da. Edit: Men, hvis vi får opp en egen klan-side, er det nok verdt et forsøk. Får prøve når den tid kommer. Endret 30. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
vakleif Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Syns de annonserte at de skulle gi ut flere invitasjoner med patchen ? Ble det ikke noe? Får håpe du får tak i noen invites med å spørre dem Error! Vet du foresten hvor jeg kan laste ned clienten igjen ? Den er tatt bort fra tpb:/ Lenke til kommentar
Theus Smythe Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Da har jeg fått invite, takker så mye backstabber! Endret 30. juli 2009 av Theus Smythe Lenke til kommentar
LeFranck Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Trenger invite. Noen som har en ekstra? mail: [email protected] Endret 30. juli 2009 av evilrip Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) EDIT: Fikk key, tusen takk Avengel! Endret 1. august 2009 av Tightbyrd Lenke til kommentar
crayonqq Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Heisann! Jeg lurte på om det var en kjernekar som har to keys til overs? Jeg har to kamerater som gjerne kunne tenke seg en key hver. Har testa det nå og det er drit fett. Ny 3v3 mode er digg Hadde vært fett om noen hadde! Er DotA fantaster til tusen! [email protected] [email protected] Takk på forhånd! crayonqq Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har ikke flere invites nå så ikke send PM Lenke til kommentar
Nesquik91 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg vil veldig gjerne ha en beta key Ekstremt takknemmlig om jeg får en! Send til [email protected] På forhånd takk! Lenke til kommentar
fedme_InnleggNO Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har kjempelyst på en invite, tror spillet har stort potensiale. email: [email protected] Lenke til kommentar
dreadslocks Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg vil veldig gjerne ha en invite! Alle vennene mine har fått seg en, nå venter de bare på meg send invite til: [email protected] på forhånd takk godtfolk ! Lenke til kommentar
Muffin_InnleggNO Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvis dere har flere keys igjen, kunne de vært mulig å få en invite? [email protected] Takker og bukker og neier på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå