Arneeyy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei! Jeg begynte å spille DotA for en måned siden og jeg har skikkelig lyst til å prøve dette spillet, du kan sende en invite til [arnespaun AT hotmail DOT com]=) Lenke til kommentar
evang_92 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hallo! Jeg skulle gjerne hatt en HoN Betakey, viss noen har flere igjen. Har veldig lyst til å teste spillet før release for å se om det er verdt et kjøp. Betakeyen kan sendes til [email protected] Lenke til kommentar
vanVidd Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har endel beta invites (rundt 15+) Jeg gir dem gjerne ut. Hadde også vært koselig om dere stakk innom livestreamen min, hvis dere også er nye, så kan dere se hvordan en erfaren spiller gjør ting http://www.livestream.com/vanvidd Når jeg ikke er live er det autopilot Lenke til kommentar
bigfatbee Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 har du flere igjen? hadde vært knall hvis man kunne få en [email protected] Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har ett par betakeys og hvis ovenstående går tom . Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Tar veldig gjerne imot betakeys, har veldig lyst å prøve dette spillet, gameplay ser fantastisk ut. "sgerre AT hotmail dot com" Endret 26. februar 2010 av Sverre Lenke til kommentar
Woland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Eg tar veldig gjerne imot ein betakey, om det er mulig. Takk på forhånd. EDIT: Har fått key, tusen takk Proxymate! Endret 28. februar 2010 av Yfel Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har 7 keys å gi bort. Applikasjoner på PM her eller på hon-norge.net. Lenke til kommentar
vaskebur Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Har 7 keys å gi bort. Applikasjoner på PM her eller på hon-norge.net. Hei. Jeg tar gjerne en key hvis jeg kan få. Har veldig lyst til å prøve ut Heroes of Newerth! Kan sendes på [email protected] . takk! Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 jeg tar gjerne en betakey [email protected] Lenke til kommentar
Petterbazza Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei. Jeg vil også gjerne ha en beta-key! tusen hjertelig takk i såfall! [email protected] Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Noen flere invites der ute? joenuts87 ÆTT gmail.com Lenke til kommentar
selgerwow Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hei kunne noen sendt meg ein HoN beta key til [email protected] har utrolig lyst å prøve dette spillet Takk Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har forresten sendt invite til Joe Nuts Lenke til kommentar
Kriss123 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen som har en invite til overs? [email protected] Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 HoN er nå i åpen beta, og du trenger derfor ikke lengre invites Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Huff, å spille HoN med random folk på public dreper spillegleden min inniblandt. Så mye frekke folk og "elitism" skal du virkelig lete lenge etter. I dag har jeg kommet bare på lag med drittfolk, rett og slett. Fyfader jeg blir så sint inniblandt av folk som hele jævla tiden skal absolutt være så mye bedre enn alt annet. Nå skriver jeg ikke et engangstilfelle, men dette har skjedd meg utallige ganger, og hvertfall når du kommer på 1600+ psr. Og det verste er at når jeg møter på disse folka så blir jeg bare ståendes stille og bare svare disse folka, for det irriterer meg noe så grenseløst. Huff nei, beklager for nerdragen. Men noen ganger skjønner jeg virkelig ikke hvorfor folk ikke kan oppføre seg, bare littegrann inniblandt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Så slutt å spille pubs da, og heller spill inhouse matcher med oss andre norske @hon-norge Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Så spillerne er like uspiselige som før? Samtlige jeg spilte med/mot i lukket beta på en kompis sin konto var grusomme rett og slett fordi personene var frekk ca uansett. Gjorde jeg det dårlig, selv om det var i noob game og jeg ba om hjelp og ikke fikk det: kjeft. Kompis prøvde seg og lå på topp på laget, fikk likevel kjeft. Hadde jeg skulle spilt HoN hadde det måtte blitt blandt venner, men kjenner ikke nok venner som vil utsette seg for dette til at det blir noe av. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Hoster og harker og peker og stirrer på innlegget over ghaundan sitt Endret 30. april 2010 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå