rhx_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Trenger også en betakey [email protected] Takk. Lenke til kommentar
Jok3er Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei, Hadde vert flott om ej kunne fått en beta key Har ett par kompiser jeg gjerne vil game med som har betan [email protected] Takk (: Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Tidligere storgamer\fan av DOTA og lurte på om noen hadde en aldri så liten Betakey å dele? [email protected] *hinthint* Takker på forhånd til den med store hjertet nok til å dele gamergleden med meg See you on the battlefield B) Lenke til kommentar
Acester_InnleggNO Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg vil gjerne ha en beta nøkkel til HoN om det er noen som har én ekstra. Spilt DotA i flere år, så har veldig lyst til å prøve dette. =) [email protected] Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei, har 5 keys... 5 første som sender PM skal få de Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei, har 5 keys... 5 første som sender PM skal få de En gitt bort. Lenke til kommentar
Sindredlll Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hadde blitt glad for en invite hvis noen har : ) mail: [email protected] Mvh. Sindre D. Løken Lenke til kommentar
Sugerdrugs Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vil gjerne ha en invite hvis noe kan sende en Mail: [email protected] Lenke til kommentar
OffaFoss Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hadde vært fett å prøve dette spillet send en inv til [email protected] Takk på forhånd Lenke til kommentar
Jok3er Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, har 5 keys... 5 første som sender PM skal få de En gitt bort. Hei, sendte dej en melding for en stund sida da du sa du hadde 3 beta keys men har ikkje fått noe tilbakemelding, lurte på om du har sett meldinga (: Ganske gira på den keyen så ej fer kjørt spillet litt me kompisen min før de kjem ut ^^ Lenke til kommentar
Antrobusn Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Skulle VELDIG gjerne tatt imot en Beta key, har spillt dota i noen år og HoN ser veldig lovende ut ! vær så snill noen send meg en beta key [email protected] Lenke til kommentar
aman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 hei.. Jeg skulle gjerne hatt en beta key/invite.. arild13@hotmail.. takk på forhånd.. =) Lenke til kommentar
TwisteDMunk Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg vil gjerne ha en key [email protected] Lenke til kommentar
niqotin Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei. Skulle gjerne hatt en beta key/invite. Har virkelig lyst til å prøve dette. Håper det er noen igjen [email protected] Takk på forhånd Lenke til kommentar
Marlow Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har også veldig lyst på en beta key om noen har en til overs. [email protected] Lenke til kommentar
zapper1992 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har veldig lyst på en beta key til HoN om noen har til overs email: [email protected] takk takk Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 vil gjerne også ha en beta key! [email protected] Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Har ikke fulgt med på denne topicen egentlig før nå. Har ikke syntes HoN så så fet ut, men så prøvde jeg DotA på Wc3, også så jeg en venn som spilte HoN og sa det var samme greia bare bedre, så da fikk jeg lyst til å prøve HoN x) Men er det noe mulighet for å få noe beta key på noe vis? EDIT: NV, fikk fra en venn som kjøpte det x) Endret 30. september 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
erico_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 har spilt dota en stund og det hadde vært gøy å prøve hon... så kan jeg få en invite [email protected] Lenke til kommentar
pfg Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hei! Heroes of Newerth ser fantastisk ut etter et par år med dota, har jeg lyst og begynne med Hon. Er det mulig å få Beta-key fra noen? -Mvh Pål. [email protected] Endret 2. oktober 2009 av pfg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå