Rassi Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg ønsker meg en beta-key om det er noen igjen [email protected] ser sykt bra ut Lenke til kommentar
ShadeColors Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei.. Jeg har veldig lyst på en beta-key.. Har jo vært fint om noen kunne sende en til denne emailen. [email protected] B) B) :rolleyes: :rolleyes: ;) :D ;) Lenke til kommentar
Petter123_InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg vil også gjerne ha en betakey. Håper noen har en til overs, hadd vært kanon! per_ulv88@hotmail DOT com Lenke til kommentar
oyfint Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Betakey vil bli satt pris på [email protected] Lenke til kommentar
dtm Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ønsker beta key. send til [email protected] Lenke til kommentar
Mappo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg skulle gjerne hatt en key eller to jeg også [email protected] Endret 5. september 2009 av sanxo Lenke til kommentar
Petternn Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Heisann, trenger virkelig noe å fordrive den resterende tiden jeg har igjen oppe i Nord-Norge (førstegangstjenesten) med og kunne virkelig tenkt meg en sånn key. Er så forferdelig mye dødtid de siste to månedene altså. Mvh. Nilssen. ([email protected]) Endret 5. september 2009 av nilssen Lenke til kommentar
spankermix Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 kan jeg vær så snill og få en beta key til HoN ? har alltid lyst til og prøve det hvis noen har send til [email protected] Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg har 6+ invites.. Send PM med mail adresse så skal jeg se hva jeg får til.. Lenke til kommentar
BROOKLYN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hei jeg vil ha en HoN betakey ty Endret 6. september 2009 av BiosymmMM Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Det er helt utrolig at folk klarer å misforstå dette : " Send PM med mail adresse så skal jeg se hva jeg får til.." LEGG VED MAIL ADRESSEN, ellers blir det ingen key på deg.. Gidder ikke svare dem som faktisk ikke klarer å gjøre dette. Har gitt ut 6, har fortsatt 4-5 igjen! Endret 7. september 2009 av BeTee Lenke til kommentar
Rungar Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg tar en key! ;D Det hadde vært AWESOME! [email protected] thx Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da har jeg gitt ut 5 til, fortsatt 1 igjen. Det er flere som ikke klarer å lese/tyde det jeg allerede har skrevet så jeg sier igjen: Send PM, Ingen vedlagt mailadresse = ingen key. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Da var alle røsket vekk. Happy gaming! Lenke til kommentar
Thume Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå har alle vennene mine en betanøkkel, føler meg utelatt og alene i verden. Kan noen hjelpe en stakkars tigger? [email protected] Lenke til kommentar
LillebQ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) [email protected] takk Endret 9. september 2009 av LillebQ Lenke til kommentar
melladiskusjon Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 heisann. er vel kanskje litt sent ute her men allikevel. kunne godt tenkt meg en beta key til dette spillet har vært DotA fan en god stund å dette ser ut som det logiske neste skritt på forhånd takk. [email protected] Lenke til kommentar
The_Jiraiya Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vil gjerne ha en Key pliz , takk på forhånd. [email protected] Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har da 2 inviter igjen Send meg en PM de som eventuelt vil ha en. First come, first serve. Lenke til kommentar
des88 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Om nokon kunne sjå seg so barmhjarteg å gje meg ein betanøkkel hadde det vore SVÆRT :-) [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå