xist Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hadde blitt overlykkelig for en invitasjon til dette herlige spillet! [email protected] Lenke til kommentar
StoWlee Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei Ønsker meg en BETA-key Takk [email protected] Lenke til kommentar
Ralf_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 G'dag Hadde blitt veldig glad for en HoN betakey da jeg har lyst til å sammenligne med LoL og DotA. mail: [email protected] Lenke til kommentar
kaaza_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei. Hadde satte stor pris på å få beta key, spillet virker spennende og har fått meg noen nye venner som visst gamer dette og kunne tenkt å prøve det med dem .. takker på forhånd for eventuell beta key (skulle jeg av en eller annen grunn få flere enn 1beta key skal jeg si ifra at jeg ikke trenger den) "håper på en snill sjel " mail -> Kaaza92(at)hotmail.com Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei! Har du en key til overs, setter jeg VELDIG stor pris på en! mail -> [email protected] Lenke til kommentar
KaeSs Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har utrolig lyst på HON key jeg også Kunne noen sende meg en? [email protected] På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
Kjelelokk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei, hvis noen har en invite, send til [email protected]. På forhånd takk:D Lenke til kommentar
Purps_InnleggNO Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har 2 invites. Jeg sender kun ut invites vist jeg får en pm MED en e-mail jeg kan sende til. Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) *slett* Endret 2. september 2009 av Whispman Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 [email protected] Gi meg invite så blir jeg evig takknemlig B) PS! Jeg har solbriller, noe som gjør meg til en utrolig kandidat. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Vi deler fortsatt ut invites @ www.hon-norge.net Lenke til kommentar
duukie Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 En betakey tas imot med takk! email: [email protected] Lenke til kommentar
Geijutsu Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hadde vært fantastisk om en snill sjel kunne sendt meg en beta-key til HoN. [email protected] Lenke til kommentar
Kjepppppp Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hadde satt stor pris på å få en invite på adressen: [email protected] Det er ikke til meg men en kamerat. Er selv tom for invites atm Lenke til kommentar
aeddie Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Heisann, Kunne gjærne tenkt meg en beta key. spillet ser helt erotisk ut, jeg får frysninger av å se gameshoots på youtube! Hvis det er noen som fortsatt har beta key til Overs, plz gimmi <3 [email protected] Endret 1. september 2009 av aeddie Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fikk denne eposten etter jeg la ut min epost adresse her! "Hello How are you doing today?I hope every thing is under control ,? if so thanks be to God almighty who made it so ,My name is wanita. I come across your profiel and address in this site www.innlegg.no and I personaly became interested in being your friend even more than that ,but as time gose on we will know better , though we can not meet face to face for the moment ,but all is the same . I want you reply me now so that i can send you my pictures and tell you more about myself okay Hoping to talk to you soon ,have a nice day and ramain Bless. Regards, wanita" Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ikke skriv e-post addressen din direkte, kunne ha skrevrt som dette: Sodaic [at] hotmail DOT com Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei, hadde satt evig pris på en beta-key [email protected] Lenke til kommentar
miseryy Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Setter pris om jeg kunne fått tilsendt et beta-key jeg også. Takker på forhånd. [email protected] Lenke til kommentar
NinJay Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ønsker meg en beta-key. Den som gir meg denne skal få sin belønning i himmelen! [email protected] Takker og bukker J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå