misfitedfr3ak Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hei Jeg hadde blitt superglad for en invitasjon, så jeg kan få spille med kompisene som allerede har sikret seg key iløpet av sommeren. Har du en key til overs så send Gjerne til [email protected] Mvh:. moi Endret 13. august 2009 av Flexmastah Lenke til kommentar
jk_90 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei, har allerede prøvd HoN hos en kompis, og jeg har virkelig lyst på en betakey! Hadde satt stor pris på det hvis noen hadde en til overs. Mail: [email protected] På forhånd takk Lenke til kommentar
Perreau Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har utrolig lyst til å prøve dette spillet så vist noen har en key blir jeg veldig glad om noen sender den til: [email protected] Lenke til kommentar
Khazim Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Setter stor pris på en invite. Send pm eller på mail ([email protected]) Takk på forhånd =) Lenke til kommentar
Tarabor Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kan jeg få en invite til vennen min? [email protected] Lenke til kommentar
N3m4x Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei Er det noen som har 2 keys for jeg kan få. Dette minner meg så fært om WC3 ass Tusen takk på forhånd [email protected] Lenke til kommentar
FrostY- Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hey folks, skulle gjerne hatt en betakey om noen har! Har en kompis som fikk enn key, og vil gjerne spille med han Om du har key, send meg den på: [email protected] Takk på forhånd! Lenke til kommentar
soupcake Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei, jeg og et par kompiser har alltid spillt DotA. Men nå når det har komt egne spill om er basert på dette konseptet så har vi begynt å bli litt leie på grunn av det er begrensninger til WC3 motoren. De har alle fått tak i beta keys til HoN, men ikke jeg. Derfor poster jeg her og lurer på om det er noen keys ledige. [email protected] er eposten min, hadde sattet veldig pris på en beta key! Lenke til kommentar
Fraukun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg fikk vite at Heoes of Newerth litt sent, jeg og min venn vil gjerne spille dette:)! er det noen som har 2 beta keys til overs? vil gjerne ha og prøve dem:)! Send dem til [email protected] takk i forveien:)! Lenke til kommentar
AzumaK Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei, jeg har en beta key som jeg brukte på meg selv, som jeg er veldig glad over at jeg fikk. Jeg er veldig lonely i spillet så jeg bare lurte på om noen har en ekstra key til en kompis, så hadde vært drit kult hvis jeg fikk den. louis.nguyen[at]hotmail[dot]com Takk på forhånd Lenke til kommentar
zansoa Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Kune trenge en invite vist det er muligt. digger dota og Savage 2, det beste er jo at det er en kraftig blanding av begge. [email protected] takker Endret 16. august 2009 av zansoa Lenke til kommentar
shanofar Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei! Sitter noen kompiser her og laner spillet atm! Virker kjempekult! Mangler dog key, kan noen snde meg? :) [email protected] Lenke til kommentar
Monkey D. Luffy Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vil gjerne også ha en beta key også hvis noen har fler igjen pls D: Så broren min spille dette spillet her i går.. ble helt amazed by the graphics xD [email protected] <33 Lenke til kommentar
Legendary Vu Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Wow ble ganske imponert på heroes of newerth og vil ha en beta key for å spille det spillet Vennligst send beta keyen til [email protected] Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
uauau Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har veldig lyst på betakey til HoN:) skriv meg på lista eller send meg key.<3 Lenke til kommentar
Nooben_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 ser at mange har spurt etter betakey men jeg må også spørre om betakey send pm eller mail til [email protected] phet om noen kunne sende ^^ Lenke til kommentar
NarutoRend Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg vil gjerne ha en beta key til heroes er en stooooor fan av DoTa og har gledet meg til dette [email protected] Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ønsker gjerne å bli tilsendt en nøkkel til HoN. Takk Bruk epost funksjonen i forumet om du velger å sende meg en nøkkel. Ikke interessert i å dele ut adressen min her. Birger Lenke til kommentar
robinda Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg vil gjerne ha en HoN key! På forhånd takk [email protected] Endret 21. august 2009 av robinda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå