Gå til innhold

Plassere ps3 bak TV

NN1000

Anbefalte innlegg

I dag morges våknet jeg med en rar følelse i kroppen. I ubevisst tilstand hadde jeg tilsynelatende overvunnet hatet; hatet og likegyldigheten overfor Playstation 3. Jeg kunne for første gang på lenge se klart. Faen, jeg så faktisk helt til stjernene!

Uansett, ja, jeg tenkte at å gå til anskaffelse av en ps3 ikke er så dumt. Jeg ser en del på film, har ikke annen blu-ray, og spiller på en Sony Bravia TV.. Selv om jeg til nå har vært ihugga 360-fan, så ser jeg på sett og vis styrkene til ps3-en.

Det som hindrer meg nå, derimot, er restriksjonene som ligger i TV-bordet mitt... Ironisk nok. Det er stappfullt, og jeg har ikke tenkt å bytte. Men det er masse plass bak TVen. Bakpåsiden-ish.

Går det bra om jeg setter den der :) ? Hvordan vil dette påvirke bluetoothen og signalet fra kontrolleren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller bare å kjøpe seg en ny tvbenk for 1000kr på Jysk, den i svart glass, da har du mer en nok plass. Har PS3/360/WII, 37" FULLHD, 3 håndkontrollerene, 3 høytalere og selve hjemmekinoboksen på tvbenken min og da har du masse plass :p

Er det den som heter "Daniel" TV bord? Det anbefaler jeg på det sterkeste for de som er stressa for at konsollene ikke får nok luft. Der er det luft i massevis.

Lenke til kommentar

Glassoverflatene gir vel egentlig bare en illusjon av at det er fryktelig luftig :whistle: ?...

Nei, jeg sjekket med en sånn laser-ting. Etter å ha spilt Gears 2 i en time var det knapt 2 grader varmere bak i forhold til foran TVen. Null problem. Case closed.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...