NN1000 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 I dag morges våknet jeg med en rar følelse i kroppen. I ubevisst tilstand hadde jeg tilsynelatende overvunnet hatet; hatet og likegyldigheten overfor Playstation 3. Jeg kunne for første gang på lenge se klart. Faen, jeg så faktisk helt til stjernene! Uansett, ja, jeg tenkte at å gå til anskaffelse av en ps3 ikke er så dumt. Jeg ser en del på film, har ikke annen blu-ray, og spiller på en Sony Bravia TV.. Selv om jeg til nå har vært ihugga 360-fan, så ser jeg på sett og vis styrkene til ps3-en. Det som hindrer meg nå, derimot, er restriksjonene som ligger i TV-bordet mitt... Ironisk nok. Det er stappfullt, og jeg har ikke tenkt å bytte. Men det er masse plass bak TVen. Bakpåsiden-ish. Går det bra om jeg setter den der ? Hvordan vil dette påvirke bluetoothen og signalet fra kontrolleren? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Tror det vel skal gå helt greit egentlig? bare det ikke blir mye støv og lignende der går det jo vel greit Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det burde gå heilt fint. Eg har hatt min ståande i eit TV-bord med ein gitarforsterkar rett foran, ca 4 meter i frå, ikkje hatt noko som helst problem med verken DS3, keyboard eller Blu-ray remote. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det du må passe på er at den får nok luft og at det ikke samler seg haugevis av støv der. Viktig at viftene ikke blokkeres. Det går nok fint med bluetooth-signal. Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Konge! Jaja, er nok luftig nok bak der, vil jeg tro. Med sentralstøvsuger og en gigantisk kompressor ute i garasjen blir sikkert dette helt fantastisk hihi Endret 27. juli 2009 av Duvebassen Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det funker veldig bra. Jeg setter den alltid bak TVen når jeg har PS3en i stua. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Men du bør jo ha mulighet til å ta ut/ut discen også, da. Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Sidelengs er stikkordet Står ikke så mye rundt selve TV-bordet hos meg, så er enkelt å komme til. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 don't do it, it's a ticking time bomb! myyye varme, så lenge du ikke har ren frisk luft tilstrømning.. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Det er jo også en mulighet å legge den på gulvet (pass på å ikke trå på den!! :rolleyes: ) Vet nå ikke om det er lurt, men har gjort det med PS2 i flere år. Endret 27. juli 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Eller bare å kjøpe seg en ny tvbenk for 1000kr på Jysk, den i svart glass, da har du mer en nok plass. Har PS3/360/WII, 37" FULLHD, 3 håndkontrollerene, 3 høytalere og selve hjemmekinoboksen på tvbenken min og da har du masse plass Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Eller bare å kjøpe seg en ny tvbenk for 1000kr på Jysk, den i svart glass, da har du mer en nok plass. Har PS3/360/WII, 37" FULLHD, 3 håndkontrollerene, 3 høytalere og selve hjemmekinoboksen på tvbenken min og da har du masse plass Er det den som heter "Daniel" TV bord? Det anbefaler jeg på det sterkeste for de som er stressa for at konsollene ikke får nok luft. Der er det luft i massevis. Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Glassoverflatene gir vel egentlig bare en illusjon av at det er fryktelig luftig ?... Nei, jeg sjekket med en sånn laser-ting. Etter å ha spilt Gears 2 i en time var det knapt 2 grader varmere bak i forhold til foran TVen. Null problem. Case closed. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sette som løst? Glad at jeg selv fant ut dette. Takk til trådstarter og de som svarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå