Odesseiron Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Master Chief står på sidelinjen i dette jordnære Halo-spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Flott at gamer.no får intervju med de store firmaene. Jo mer jeg leser om ODST jo mer gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Gleder meg mer og mer! Men det var en liten ting jeg reagerte på.. Når du kjøper Halo 3: ODST får du med to CD-er, hvor den ene inneholder Halo 3: Mythic som er det originale Halo 3 med en rekke nye kart. Er det ikke slik at det er en ODST-plate og en plate med multiplayerkomponenten- og banene til Halo 3? Enspillerdelen følger vel ikke med i ODST, gjør den? Endret 24. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Selvsagt. Skal få det fikset. Takk takk. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Veldig bra preview, gleder meg fantastisk mye til dette spillet. Men synes at du kunne ha skrevet "skulls" i stedet for "hodeskaller", høres mye bedre ut. Endret 24. juli 2009 av Erik Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Synes selv at "skulls" høres en anelse tøffere ut enn "hodeskaller", men vi i Gamer.no streber etter å holde språket norsk så langt det er mulig. I dette tilfellet er det bare en ren beskrivelse av utseendet til ulike utfordringer som skytes mot deg, og da er det ingen grunn til å bruke et engelsk ord i stedet for et norsk i mine øyne Endret 24. juli 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Eg gleder meg noko sjukt til dette spelet, klarer nesten ikkje vente!!! Uheldigvis kan det ta lang tid for eg fordi mamma og pappa liker ikkje at eg speler 16+ spel men eg skal nokk få tak i det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Selvsagt. Skal få det fikset. Takk takk. Er det fikset per nu? Det høres veldig positivt ut om man får med hele Halo 3 ... Men det er vel litt for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Ja, det har blitt fikset nå Endret 25. juli 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det blir riktignok mer som å spille førstepersons skytespillet i gata, o rd delings feil Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fin artikkel... Enig med Head_Hunter, at det er tøft at dere får til intervjuer med så store selskap. B) Gleder meg ekstremt til spillet, kan bli innteressant med noe nytt (i dette tilfellet gammelt ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå