AvidGamer Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Takket til hørte jeg om Chromehounds, og etter å sett av den må jeg si at den ser sikkelig bra ut. Ivertfall når det gjelder online og bygging av din Mech. Men dette er jo et svært gammel spill, så jeg lurte på om det er noen som spiller forsatt? Er det noe liv online? Er det "noob" vennelig? Eventuele tilbakemeldinger om spillet setter jeg også pris på før jeg investerer i spillet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Spilte det for leeenge siden. Par ting: Nei, ikke videre noob vennlig å lage en virkelig god mech, men det finnes nok av guider til å hjelpe deg og gi tips. Det er ett lag spill, om du ikke har noen å spille med er chromehounds ikke noe videre gøy å spille i det hele tatt. I ett lag derimot er det helt fantastisk. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Okay, jeg ser at det er ufattelig mangen Addons til spillet. Mange våpen pakker. Disse må vel nesten kjøpes for at jeg skal klare meg? Regner med at disse nye våpen er bedre enn dem som følger med spillet...eller? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Såvidt jeg vet er de ikke noe spesielt bedre enn de som var der fra før. Det er viktigere å velge best oppsett enn best våpen uansett. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? på Play er det bare playtrade som har det Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tror nesten du må sjekke qxl, finn, ebay etc for å finne det. Denne tråden fikk meg nesten til å ville fyre opp sniper hounden min igjen eller kanskje scouten. Syns det er ett utrolig gjennomført spill. F.eks. Har man 4 våpen kan man, basert på hvilke våpen chip man har installert kan man velge hvor mange våpen man kobler sammen i en avfyring. Og da er det viktig å ha det slik at rekylen utgjevner seg, ellers vil hounden vri seg når man avfyrer en salve. Veldig viktig når man skal holde en høy skuddtakt. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har bare prøvd demoen, og jeg syntes MechWarrior er et bedre spill. Derfor gleder jeg meg veldig til det nye kommer. http://www.gamer.no/article.php?articleId=20538 Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Spilte demoen nå, er det slik at når man blir truffet av noen heavy ting som når tankser eller dem andre robot greiene skyter på meg, så "bouncer" jeg litt? at sikte forflytter seg, så jeg må sikte på nytt? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Blir du truffet av noe krafig vil tårnet bli forskøvet ja, gjerne om det brukes kinetisk ammunisjon. Det er ca eneste fordelen med kinetisk, siden den taper skade over lengre avstand, og generelt har det meste panser høyere forsvar mot kinetiske angrep enn kjemiske. Har ca aldri spilt mechwarrior, hvordan er bygge mulighetene der? Chromehounds er ganske fri på dette. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Blir du truffet av noe krafig vil tårnet bli forskøvet ja, gjerne om det brukes kinetisk ammunisjon. Det er ca eneste fordelen med kinetisk, siden den taper skade over lengre avstand, og generelt har det meste panser høyere forsvar mot kinetiske angrep enn kjemiske. Har ca aldri spilt mechwarrior, hvordan er bygge mulighetene der? Chromehounds er ganske fri på dette. MechWarrior har hittil kun vært på pc. Det har hatt brukbare muligheter for konfigurering av våpenoppsett og armor. Det begynner jo å dra på åra, så regner med at det nye MechWarrior blir mer avansert på den biten. Jeg har heller aldri testet Chromehounds skikkelig, så skal sette meg ned en kveld. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Syns singleplayeren var ganske drit for å si det sånn, men det virker så sykt fett med online. Bare synd at Microsoft lanserte Party chat, da er jo halve poenget borte nesten syns jeg anngående chromehounds Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det er nok ett multiplayer spill ja, og som de fleste med sterkt fokus på det så suger nok singelplayer ganske hardt. men det er grei trening for å bli vandt med de forskjellige mech typene man kan lage. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? på Play er det bare playtrade som har det Jeg fant den igår hos GameStop brukt. Driver å spille igjennom singelplayer for å unlock deler for å bygge egen mech. Du kan ta med deg delene til Online etterpå. Ja singelplayer er temmelig dårlig, men det sier alle reviews. Det er online som er spillet. Gleder meg å teste online når jeg er ferdig med singel. Er helt vannvittig som du kan bygge! Gamezone har 1 igjen: http://www.gamezone.no/aspx/loginVnet.aspx...2&plid=6872 Megastore har den. http://www.megastorenorge.no/template/next...amp;source=1900 Kelkoo.no er en greit plass å søke. Har bare prøvd demoen, og jeg syntes MechWarrior er et bedre spill. Derfor gleder jeg meg veldig til det nye kommer. http://www.gamer.no/article.php?articleId=20538 Som singelplayer ja, men det er så lite konfigurerer med Mechs i Mechwarrior. Det er det som er så digg med Chromehounds. Endret 26. juli 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Får stikke innom Gamestop imorgen for å skjekke om dem har det, hvis ikke blir det gamezone/megastore på meg gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå