Anech! Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Thank you! Eneste sjangsen til å vinne noe her på gamer er når det er førstemann til mølla xP Blir spennende å teste anyway=) Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg har prøvd å svare, men får beskjed om at det er feil svar selv om det er riktig, ja jeg har prøvd alle alternativ uten at det funker, hva kan være feil? Dette ser spennende ut, noen som har en beta-nøkkel på lager? Vi har åpnet konkurransen nå. 250 nøkler igjen :-) OK NÅ FUNKA DET! Endret 25. juli 2009 av Zarachas Lenke til kommentar
Bryfjes88 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Skal det ta veldig lang tid før man får epost med nøkkel osv? takker for svar Lenke til kommentar
N-Giga Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Da er nøkkelen sikret, men hører folk ikke liker HoN fordi det er en ripoff fra DotA (Defense of the Ancients). Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal rage slikt de gjør, fordi HoN er jo et et grafikk og gameplay oppdatert i forhold (har jeg også hørt)... Jaja, de får si hva de vil, for liker jeg dette spillet så blir det kjøpt, ripoff eller ikke. Skal det ta veldig lang tid før man får epost med nøkkel osv? takker for svar Tok meg nesten 1 min, men har du sjekket "søppelpost"? Fordi min havnet der, og det er lett å overse. Lenke til kommentar
Bryfjes88 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jepp, nada. Sendte inn 12:01 Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Skal det ta veldig lang tid før man får epost med nøkkel osv? takker for svar Det skal skje umiddelbart, men det hender systemet svikter litt, og da kan det ta noe lenger tid. Men vi har aldri opplevd at noen har måttet vente mer enn 1 time, med mindre e-postadressen er skrevet inn feil (og det er alltid en håndfull av dem). Sjekk også "søppel/spam/junk"-mappen din for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Til dere som nettopp hatt fått nøkkel, vi har en egen "community" i HoN. Er bare å stikke innom kanalen "gamer" . Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kewlt! Nøkkel Lenke til kommentar
Tzares Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Stod jeg svarte riktig, men jeg får ingen mail 8/ noen andre med dette problemet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Woho der ble det beta på meg. JAA! ser ut som spiller fungert bra i linux også. Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Stod jeg svarte riktig, men jeg får ingen mail 8/noen andre med dette problemet? Hvis du fremdeles ikke har fått e-post, så tipper jeg det er fordi du har tastet inn en feil i e-postadressen. Send meg en mail fra den kontoen du registrete deg på, så skal jeg videreformidle informasjonen når jeg får anledning. Min e-postadresse er tor-steinar (a) gamer.no. Endret 25. juli 2009 av TST Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Stod jeg svarte riktig, men jeg får ingen mail 8/noen andre med dette problemet? Hvis du fremdeles ikke har fått e-post, så tipper jeg det er fordi du har tastet inn en feil i e-postadressen. Send meg en mail fra den kontoen du registrete deg på, så skal jeg videreformidle informasjonen når jeg får anledning. Min e-postadresse er tor-steinar (a) gamer.no. Sendte inn svar og fikk bekreftet at det var riktig for vell en time siden, har enda ikke fått noen mail. Mente jeg dobbelt sjekket adressen, men ser ut til at det har sneket seg inn en feil iom. at jeg ikke har fått noen mail enda. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Tok ikke lange tida før alle nøklene var borte nei. Edit: Forum tråd: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...0&start=740 Samt ta dere gjerne en tur innom "gamer" kanalen i chatten ingame. Endret 25. juli 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Skal det ta veldig lang tid før man får epost med nøkkel osv? takker for svar Det kan ofte være diverse spamfiltre, greylisting (som gjør at mailserveren venter på at mailen blir forsøkt levert for andre gang og dermed gir en forsinkelse på opptil 24 timer i ekstreme tilfeller), blacklister, etc. som kan påvirke det. Det kan derfor variere veldig mellom forskjellige leverandører, og sjekk i tilfelle også katalogen for søppelmail eller spam, dersom mailen feilaktig blir klassifisert som det. Dette gjelder for alle som ikke får mailen levert tilnærmet øyeblikket. Mailen blir forsøkt sendt fra oss, men det kan være flere feilkilder på veien (utover at man også kan ha skrevet feil mailadresse). Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hvis det fortsatt er noen som trenger beta key, så kan dere sende meg en PM med mail. Har fortsatt en del beta invites å dele ut Edit: Tom for invites for øyeblikket Endret 26. juli 2009 av Tonbo Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Skal det ta veldig lang tid før man får epost med nøkkel osv? takker for svar Det kan ofte være diverse spamfiltre, greylisting (som gjør at mailserveren venter på at mailen blir forsøkt levert for andre gang og dermed gir en forsinkelse på opptil 24 timer i ekstreme tilfeller), blacklister, etc. som kan påvirke det. Det kan derfor variere veldig mellom forskjellige leverandører, og sjekk i tilfelle også katalogen for søppelmail eller spam, dersom mailen feilaktig blir klassifisert som det. Dette gjelder for alle som ikke får mailen levert tilnærmet øyeblikket. Mailen blir forsøkt sendt fra oss, men det kan være flere feilkilder på veien (utover at man også kan ha skrevet feil mailadresse). Trolig noe som skjedde hos meg, fikk mailen etter 4 timer Lenke til kommentar
Tzares Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Stod jeg svarte riktig, men jeg får ingen mail 8/noen andre med dette problemet? Hvis du fremdeles ikke har fått e-post, så tipper jeg det er fordi du har tastet inn en feil i e-postadressen. Send meg en mail fra den kontoen du registrete deg på, så skal jeg videreformidle informasjonen når jeg får anledning. Min e-postadresse er tor-steinar (a) gamer.no. Det ordnet seg 8] fikk en invite av en annen. takk alikevel Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 nah, Demigod holder mer enn nok for meg Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Liker dette spele kjempegodt, fungerer svært bra! Dota på sitt beste Lenke til kommentar
Mcloyd Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Noen som har en betanøkkel liggende? Hadde blitt meget takknemmelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå