Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

300 Heroes of Newerth-betanøkler delt ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å svare, men får beskjed om at det er feil svar selv om det er riktig, ja jeg har prøvd alle alternativ uten at det funker, hva kan være feil?

Dette ser spennende ut, noen som har en beta-nøkkel på lager?

Vi har åpnet konkurransen nå. 250 nøkler igjen :-)

OK NÅ FUNKA DET!

Endret av Zarachas
Lenke til kommentar

Da er nøkkelen sikret, men hører folk ikke liker HoN fordi det er en ripoff fra DotA (Defense of the Ancients). Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal rage slikt de gjør, fordi HoN er jo et et grafikk og gameplay oppdatert i forhold (har jeg også hørt)...

Jaja, de får si hva de vil, for liker jeg dette spillet så blir det kjøpt, ripoff eller ikke.

Skal det ta veldig lang tid før man får epost med nøkkel osv? takker for svar

Tok meg nesten 1 min, men har du sjekket "søppelpost"? Fordi min havnet der, og det er lett å overse.

Lenke til kommentar

Det skal skje umiddelbart, men det hender systemet svikter litt, og da kan det ta noe lenger tid. Men vi har aldri opplevd at noen har måttet vente mer enn 1 time, med mindre e-postadressen er skrevet inn feil (og det er alltid en håndfull av dem). Sjekk også "søppel/spam/junk"-mappen din for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Stod jeg svarte riktig, men jeg får ingen mail 8/

noen andre med dette problemet?

Hvis du fremdeles ikke har fått e-post, så tipper jeg det er fordi du har tastet inn en feil i e-postadressen. Send meg en mail fra den kontoen du registrete deg på, så skal jeg videreformidle informasjonen når jeg får anledning. Min e-postadresse er tor-steinar (a) gamer.no.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Hvis du fremdeles ikke har fått e-post, så tipper jeg det er fordi du har tastet inn en feil i e-postadressen. Send meg en mail fra den kontoen du registrete deg på, så skal jeg videreformidle informasjonen når jeg får anledning. Min e-postadresse er tor-steinar (a) gamer.no.

Sendte inn svar og fikk bekreftet at det var riktig for vell en time siden, har enda ikke fått noen mail.

Mente jeg dobbelt sjekket adressen, men ser ut til at det har sneket seg inn en feil iom. at jeg ikke har fått noen mail enda.

Lenke til kommentar

Det kan ofte være diverse spamfiltre, greylisting (som gjør at mailserveren venter på at mailen blir forsøkt levert for andre gang og dermed gir en forsinkelse på opptil 24 timer i ekstreme tilfeller), blacklister, etc. som kan påvirke det. Det kan derfor variere veldig mellom forskjellige leverandører, og sjekk i tilfelle også katalogen for søppelmail eller spam, dersom mailen feilaktig blir klassifisert som det.

Dette gjelder for alle som ikke får mailen levert tilnærmet øyeblikket. Mailen blir forsøkt sendt fra oss, men det kan være flere feilkilder på veien (utover at man også kan ha skrevet feil mailadresse).

Lenke til kommentar

Det kan ofte være diverse spamfiltre, greylisting (som gjør at mailserveren venter på at mailen blir forsøkt levert for andre gang og dermed gir en forsinkelse på opptil 24 timer i ekstreme tilfeller), blacklister, etc. som kan påvirke det. Det kan derfor variere veldig mellom forskjellige leverandører, og sjekk i tilfelle også katalogen for søppelmail eller spam, dersom mailen feilaktig blir klassifisert som det.

Dette gjelder for alle som ikke får mailen levert tilnærmet øyeblikket. Mailen blir forsøkt sendt fra oss, men det kan være flere feilkilder på veien (utover at man også kan ha skrevet feil mailadresse).

Trolig noe som skjedde hos meg, fikk mailen etter 4 timer :)

Lenke til kommentar

Det ordnet seg 8] fikk en invite av en annen. takk alikevel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...