Gjest Storm Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har fått meg telefonen og prøver å dsette opp active sync, fikset dette fint men bare på E-post. Når jeg prøpver på kontakter og kalender så får jeg "Tjenesten er ikke tilgjengelig" Er det noen som har forslag ?? Lenke til kommentar
Gjest Magnus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har hatt iphone i over ett år,og har aldri hatt en så bra telefon før,tålte mye juling og levetiden på batteriet var enorm.Mistet den desverre,nå tenker jeg på å kjøpe 3gs,men den er sykt dyr og utsolgt,hadde jeg vært fornøyd med samsung jet tror dere?Virker veldig bra,men har og sett filmer hvor di tester den ut,blir som å gå et steg tilbake når det ikke er multitouch skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Ateuz Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hva er den største fordelen med multitouch egentlig? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg vil bare si at den bare koster noe med 2900 på lefdal:) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 terningkast 3 batteriet er for dårlig, mediespieren fungerer ikke i wi-fi og man må påregne ekstra kostnader web bruk av youtube osv. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kan man bruke spotify på denne telefonen? Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg siterer: "Vi plundret også en stund med å sette opp Active Sync, der vi fikk vi feilmelding om at nettverk ikke var tilgjengelig. Vi forsøkte Wlan, byttet SIM-kort og skrudde av alle andre programmer. Likevel fikk vi ikke tilgang til nettet fra synkroniseringsprogrammet. Nettleseren fungerte, og andre modeller vi forsøkte hadde ingen problemer med å synkronisere. Her var det tilsynelatende telefonen det var noe galt med. Det skulle vise seg at feilen var så banal som at vi hadde stilt klokken på telefonen, men ikke datoen. Når også datoen stemte forsvant problemet som dugg for solen." NÅ ER DET JOURNALISTEN SOM HAR GJORT EN STOR "BRØLER" HER, MEN DET BLIR LAGT SKYLDEN PÅ SAMSUNG. DET SIER JO SEG SELV AT HVIS MAN SKAL FÅ ACTIVE SYNC TIL Å FUNGERE MÅ MAN FØRST STILLE DATOEN !! DETTE VAR DÅRLIG "RESOURCE", ESPEN! Her har Espen dratt fram en anekdote som viser at også erfarne testere kan plundre med oppsett. Vi har selvsagt ikke lagt skylden på Samsung og heller ikke trukket modellen i poeng for dette. Sitatet er selvsagt ment som selvironi, ikke kritikk av Samsung. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ønsker meg den til jul. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Standby-tid 422 timer Taletid 8,2 timer Får å svare på spørsmålet dit "Enellerannen" Skal kjøpe den så fort jeg får penger på konto'n!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 kor lenge kan man se film på den ? før batteriet går ut?........ eg brukte min nesten heletiden sende meld og sånt i en dag og då vår batteriet mitt tomt.. den takklet ikke det =S fått et dårlig batteri kansje? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Telefonen er bra men batterie ganske dårlig.Holder ikke mere en 2 dager i standby. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg skal dra å kjøpe en etterpå! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 hvilket opperativsystem har denne mobilen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 hvilket opperativ system støtter telefonen Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 angrer på at jeg kjøpte samsung jet Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Merkelige konklusjoner. Jeg hadde min i tre dager og holdt på å kaste den i veggen flere dager. Det var noe komplett ulogisk med menysystemene og brukerfunksjonaliteten. Fikk tilbake pengene og kjøpte iPhone som er laaaaangt foran! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 går det an å bruke minne kort? Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 går det an å bruke minne kort? Ja, Samsung Jet har støtte for minnekort. Lenke til kommentar
B3nny Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg vurderer å kjøpe denne tlf på pixmania til 3499 kr. Har hørt at batteriet bare holder ut dagen. Sant? Det er jo helt elendig. ikke kjøp den fra pixmania, du for ikke norsk t9 da... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 "en eneste funksjonen som kan være litt vrien er å åpne den loddrette linjen med miniprogrammer. En liten pil viser hvor vi kan hente frem denne menylinjen. Men når vi forsøker å trekke frem menyen har vi en tendens til å ende på neste menyskjerm. Men også her gjør øvelse mester." Har hatt telefonen en liten periode nå, og er forundret over at dere skriver om problemer dere har hatt med s8000 fordi dere surrer i testen. Man trenger ikke trykke på den lille pilen for å komme seg til widgetmenyen, det er meningen å taste et vilkårlig sted på skjermen, så spretter den ut - enkelt. Hvorfor skal man ta bilder når man sitter med nettleseren? Er ikke verre enn at man lukker nettleseren med en knapp, så har man mulighet til å starte kameraet 0,1 sekunder senere. Jeg mener det kunne vært et poeng å nevne at route66 til GPS-funskjonen ikke er inkludert, mens andre telefoner blir levert med gps-program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg