mobilen.no Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Samsung har lansert en liten og kjapp touchmobil med imponerende egenskaper. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Andreas Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har nå hatt samsung jet i ca 14 dager, og jeg må bare si at dette er min beste tlf hitill. Perfekt størrelse og nydelig design med en lekker holografisk bakside. Liker også godt det beskyttende skinn etuiet som følger med. Med koss portapro tilkoblet har jeg en råbra mp3 spiller, og kamera er også bra på denne tlf. Kort og godt et smykke av en tlf. Gratulerer Samsung! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fikk veldig lyst på denne, men har samtidig lyst til å vente på 3GS, da jeg har hatt første iPhone før, og likte den veldig godt, og at den fungerer med iTunes i tillegg til alle programmene gjør at jeg er litt i tvil. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Meget sikkert at dette blir min neste TLF, må bare få den inn først Finnes det noen bilder av etuiet som følger med? Endret 24. juli 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Gjest Mobomann Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Bare synd denne ikke er smart, men samtidig er jo det litt av styrken til Jet. Det er uten tvil en pen telefon, eneste minuset er at den har vært plaget med litt bugs og Samsung er desverre ikke flink til å gi oppdateringer, men til alle eiere: den kan flashes Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 men til alle eiere: den kan flashes Og hva gjør "flashes"? Lenke til kommentar
Gjest Mobomann Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 PantZman: For å få inn ny firmware på denne telefonen må man flashe telefonen (i teorien vil man miste garantien i en slik operasjon og det er tungvint). Men dette er altså måten å få den oppdatert på (for øyeblikket hvertfall). Lenke til kommentar
Gjest sisu Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jo bedre en ny tlf er, jo mer ønsker man seg. Betyr FM radio at den har FM sender ? Har lånt en Nokia med det og blitt avhengig. Super ordning! Og så hadde det gjort seg med DLNA kobling for å vise bilder direkte på TV eller musikk direkte til hjemmekinohøyttalerne. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jo bedre en ny tlf er, jo mer ønsker man seg. Betyr FM radio at den har FM sender ? Har lånt en Nokia med det og blitt avhengig. Super ordning!Og så hadde det gjort seg med DLNA kobling for å vise bilder direkte på TV eller musikk direkte til hjemmekinohøyttalerne. Samsung Jet har desvverre ikke FM-sender.. Lenke til kommentar
Gjest Påsan Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg siterer: "Vi plundret også en stund med å sette opp Active Sync, der vi fikk vi feilmelding om at nettverk ikke var tilgjengelig. Vi forsøkte Wlan, byttet SIM-kort og skrudde av alle andre programmer. Likevel fikk vi ikke tilgang til nettet fra synkroniseringsprogrammet. Nettleseren fungerte, og andre modeller vi forsøkte hadde ingen problemer med å synkronisere. Her var det tilsynelatende telefonen det var noe galt med. Det skulle vise seg at feilen var så banal som at vi hadde stilt klokken på telefonen, men ikke datoen. Når også datoen stemte forsvant problemet som dugg for solen." NÅ ER DET JOURNALISTEN SOM HAR GJORT EN STOR "BRØLER" HER, MEN DET BLIR LAGT SKYLDEN PÅ SAMSUNG. DET SIER JO SEG SELV AT HVIS MAN SKAL FÅ ACTIVE SYNC TIL Å FUNGERE MÅ MAN FØRST STILLE DATOEN !! DETTE VAR DÅRLIG "RESOURCE", ESPEN! Lenke til kommentar
Gjest Tom Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Terningkast 6 og dere innrømmer at den ikke kan brukes skikkelig til epost? Skjerpings Lenke til kommentar
Gjest Call Of Juarez Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 HVA MENES MED AT JET IKKE HAR FM-SENDER? FM RADIO HAR DEN JO. FORØVRIG ER DEN EN GIGG TLF...! Lenke til kommentar
Gjest Call Of Juarez Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Mener en digg tlf, og ikke gigg hehe...! Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Mener en digg tlf, og ikke gigg hehe...! Du kan ikke sende musikken fra telefonen over til bilstereoen slik at du kan få lyden ut på høyttalerene. Lenke til kommentar
Gjest Kalle Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kan folk roe seg ned med capslock? Ingen grunn for å skrike! Lenke til kommentar
Gjest Karl Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 http://www.youtube.com/results?search_query=S8000 Lenke til kommentar
Gjest Kris Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ett spørsmål, har tlf 2 eller 8Gb internminne? På specs står det 2/8Gb minne... Lenke til kommentar
Gjest Enellerannen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er det bare t9-tastatur?! Det står det på spesifikasjoner. Burde absolutt være qwerty. Noen som vet mer om dette? Lenke til kommentar
Gjest QWERTY Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Den har qwerty-tastatur som kommer opp med én gang du snur mobilen 90 grader rundt. (Fikk mobilen i hende for tre dager siden, og synes karakter 6 er velfortent). Lenke til kommentar
Gjest Enellerannen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vurderer å kjøpe denne tlf på pixmania til 3499 kr. Har hørt at batteriet bare holder ut dagen. Sant? Det er jo helt elendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg