Joachim_F Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Eksploderende spillhelter og lekre spioner er noe av det vi får leke oss med denne uken. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Splosion Man var faktisk veldig morsomt. Likte videoen på slutten av demoen - tok ikke seg selv selvhøytidelig idet heele tatt ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Flott med en oppdatering rundt nettutgivelser! Har ikke fått sjekket psn så flott at dere oppdaterer oss! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Tror jeg investerer i Clutch Men noen som vet om det er en bra skademodell på bilene? Hadde jo vært litt kult om man kunne knuse de andre bilene sønder og sammen og at de desperat forsøkte å halte seg videre Noen som vet om det fungerer slik? Finnes det noen omtaler av spillet? Er de positive? Endret 24. juli 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
leterel Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Godt gjort å ikke nevne expansion-pakken til Wipeout HD. Det beste racingspillet i denne generasjonen har blitt enda bedre. Fantastisk! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Splosion Man var faktisk veldig morsomt. Likte videoen på slutten av demoen - tok ikke seg selv selvhøytidelig idet heele tatt ^_^ Trodde du ville ha mer interesse av Farm Frenzy 3 jeg. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Godt gjort å ikke nevne expansion-pakken til Wipeout HD. Det beste racingspillet i denne generasjonen har blitt enda bedre. Fantastisk! Teknte det samme. Lasta ned Wipeout Fury i går, og er virkelig imponert. Nå pleier de ikke å nevne dlc i disse artiklene, men kunne godt gjort et unntak her. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Splosion Man anbefales på det sterkeste. It's a blast! Dette er rett og slett et must for alle gamere som liker platformspill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Trodde du ville ha mer interesse av Farm Frenzy 3 jeg. Huh, det gikk jeg glipp av. Laster ned demoen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå