erot71 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Skal ikke dette være et ganske bra spill til PS2 ? Slik jeg har forstått det skal det ikke gis ut i Norge... Har fått tak i det, men virker ganske dårlig(mulig jeg ikke har prøvd nok). Får ikke skifte oppløsning, noe galt med lyden et, etc. Har noen av dere prøvd det ? Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Prøvde det på PC, jeg hadde faktisk litt forventninger til det, hørte så mye bra om det, og begynte å gå lei av fifa2003. Men den gang ei... liker du fotball-spill, er fifa2003 fremdeles det beste for pc, iss3 er ikke engang verdt platene det er brent på, makan til elendig spill har jeg aldri sett. Ikke nok med at selve fotballspillinga suger, menyene er det dårligste jeg har sett, og vil du forandre kontroller kan du bare glemme det... Kort sagt, søpplespill Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 dere har missforstått. ISS3 som den serien heter, skifta navn til Pro evolution soccer for eit par år siden. dermed PES. Det lages fortsatt eit spill med navn ISS, men det er ikke det samme som det var. PES er det du må kjøpe deg. Er du en fan av fotballspill så kommer du ikke unna dette spillet. Fifa kan henge seg lenge og hardt. Men det er da exlusive PS2 da 8) Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Fifa er dritt i forhold til Pro Evolution soccer. ISS er en mer arcade versjon, mens Pro Evolution er mer realistisk. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Synes spillet er bra som bare det jeg, men det er helt dustete at det kun vil kjøre på 800x600. Vet noen om det er noen måte å tvinge det opp til 1280x1024? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå