Joachim_F Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Vi har mer stemmekontrollert strategi i vente. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Blir det ikke litt corny med en oppfølger til Endwar? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Syntes ikke spillet var så fantastisk at jeg har store tanker rundt en oppfølger desverre. Endwar skuffet virkelig syntes jeg, og var kun et middelmådig strategispill Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Blir det ikke litt corny med en oppfølger til Endwar? Sant. Soon to Endwar blir vel oppfølgerens navn. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 det gjør meg trist at End War og Halo Wars begge solgte mer enn Company of Heroes og World in Conflict. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Forhåpentligvis lærer de av sine feil og vil lage et bedre spill denne gangen. Stemmestyring var veldig morsomt, hadde vært fint om de kunne kombinere det med et gameplay som var det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå