Marius Røstad Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Spill har blitt utrolig populært. Her finner du tre av de beste spillene vi har testet i det siste. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Steffen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Marius, test ut "I Dig It". Anbefales på det sterkeste, og noe sier meg at du vil like det. Lenke til kommentar
Gjest daniel fredriksen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 heihei. ikke har jeg vært her før så jeg skal nå ikke komme her og komme her. det var overskriften som dro meg hit. vil bare ytre at de "må ha"-spillene du lister er rimelig langt under en real spillopplevelse. her har du nok oversett en hel del i "app-storen" din. Disse spillene annbefales til dem som gir fullstendig pokker i hva de bruker penger på. Til spillinteresserte er det heldigvis andre lister. Lenke til kommentar
Gjest danieln igjen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 prøv: Real Racing (husker du gran turissimo?) NFSU (Need for speen underground - rå grafikk) Hero of sparta (rolle, action og grafikk som får deg til å tenke playstation) Monkey Ball (Genial gammel klassiker) Terminator (Førsteperson skytespill med "pc-grafikk" pace Ace (Spill din egen tegnefilm! Les:Dragons Lair fra Amiga) osv osv osv. (jaja så er det en smakssak men spillene du lister er ikke "must-haves" ... utenom det første: Det er fett Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Kan selv legge til Worms, Peggle, Wolfenstein 3D og TapTap Revenge 2. Timevis med moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg