Pesico Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 I England (Lovefilm) og USA (Gamefly og sikkert flere) er det mulig å leie spill. Dette er noe jeg savner. Er jo ganske dyrt med spill så kunne vært greit å ha muligheten til å leie spill. Det som gjør det mer irriterende er at vi har Lovefilm her i Norge også, men er kun i England de leier spill. Regner med jeg hadde hørt om det om det var mulig, men noen som vet om spillutleie i Norge? I utgangspunktet over nett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Burde vel egentlig flyttes til butikkdiskusjon delen av forumet. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Burde vel egentlig flyttes til butikkdiskusjon delen av forumet. Glemte helt av den. Håper denne kan flyttes i såfall av en mod. Beklager. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Kan ikke se noen butikkdiskusjon, og moderatoren som sa han skulle flytte den har slettet sin post, så går ut i fra at denne her blir stående her. Noen som vet om noen som leier ut spill online evt. i Gjøvik området (longshot)? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Den burde iallefall flyttes til Generell Spilldiskusjon. Trodde det fantes en butikk del her jeg.. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 I England (Lovefilm) og USA (Gamefly og sikkert flere) er det mulig å leie spill. Dette er noe jeg savner. Er jo ganske dyrt med spill så kunne vært greit å ha muligheten til å leie spill. Det som gjør det mer irriterende er at vi har Lovefilm her i Norge også, men er kun i England de leier spill. Regner med jeg hadde hørt om det om det var mulig, men noen som vet om spillutleie i Norge? I utgangspunktet over nett. Kanskje g-vip.com er noko for deg ? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Kanskje g-vip.com er noko for deg ? Takker så mye for den linken der. Kommer til å sjekke siden litt nøyere før jeg blir medlem, men det ser meget lovende ut. Noen som har erfaring med den siden? Den burde iallefall flyttes til Generell Spilldiskusjon. Trodde det fantes en butikk del her jeg.. Har vært en moderator her som valgte å ikke gjøre noe så vi kan la de gjøre noe, men er forsåvidt enig med deg. Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg vet ihvertfall at Mix-butikker drev leie av spill før. Jeg er ganske sikker på at de gjør det enda, men du kan jo sjekke. Evt. se om det står noe på hjemmesiden deres. Men mener å huske at det var litt dyrt å leie tho. Endret 25. juli 2009 av esports.no goldsh0t1 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Og leie spiller er litt på trynet enkli. man leier det så og så lenge,er ikke på hvordan det funker, men da føler man at man må føllfure spillet fort som mulig, da er det bedre og spare og kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Men for trofé-horer som Pesico (no offense! ) vil jo det vere ein grei måte å få tatt trophies til ein del spel som dei helst ikkje vil kjøpe til full pris. Terminator Salvation er vel eit godt eksempel der. Masse trophies som er kjapt gjort å få, grusomt dårleg spel som ein ikkje vil kjøpe Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Og leie spiller er litt på trynet enkli. man leier det så og så lenge,er ikke på hvordan det funker, men da føler man at man må føllfure spillet fort som mulig, da er det bedre og spare og kjøpe spillet. Terminator Salvation og Hannah Montana = Leie Uncharted og GT 5 = Kjøpe Med det sagt så ser ikke g-vip ut til å ha det store utvalget så det er poengløst. Men for trofé-horer som Pesico (no offense! ) Non taken:p Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 var jo på TV at det skule komme PC/Konsoll spill i biblioteker i norge.. på NRK sa de det eller TV2.. dunno.. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Om du kjøper brukt på Gamestop har du 10 dagers bytterett Det er jo enda bedre enn leie. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Om du kjøper brukt på Gamestop har du 10 dagers bytterett Det er jo enda bedre enn leie. Tviler på de setter pris på at man tropper opp der anna hver dag for å levere gårsdagens spill og "kjøpe" det neste. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Flyttet tråden til en mer passende kategori. Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke flyttet den til kjøp/salg-kategorien, er dette fordi den kategorien er utelukkende for kjøp og salg, ikke diskusjoner som dette. Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det skal jo bli lov å låne spill fra biblotek og sånt, riktig nok ikke nær fremtid, men mener å ha lest det en plass Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 den Game-Q sia virka veldig forlokkende egentlig. Spesielt med tanke på at de har en "jo lenger du låner spillet, jo billigere blir det å kjøpe det for deg" policy. Lenke til kommentar
siofjsoidjfoijfd Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg vet ihvertfall at Mix-butikker drev leie av spill før. Jeg er ganske sikker på at de gjør det enda, men du kan jo sjekke. Evt. se om det står noe på hjemmesiden deres. Men mener å huske at det var litt dyrt å leie tho. Ja det gjekk and å leige på MIX her med oss også. Men dei har vist slutta. <_< Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 vet ikke kordan det er med andre biblioteker men i bergen har man kunne låne spill fra biblioteker i lengre tider. Ihvertfall bergen offentlige og nesttun sitt bibliotek. er ikke alltid spesielt nye spill og da jeg sjekket sist (noen år siden) hadde de bare pc spill tror jeg. men som sagt var det noen år siden. vet ikke hva de har nå. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Orddelingsfeil! Vil du virkelig ha leie spill? Endret 27. august 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå