Puro Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hoi, har spilt en god del H3 2v2 med noen kamerater og fant ut at jeg skulle finne de maps som ble brukt på MLG. Jeg fant de på Bungie sin side via Halonorge, satt de i queue for å laste ned når jeg logget på Live neste gang, men nada. Har det skjedd noen andre, og hva, om mulig, skal man gjøre for å fikse det tro? Åpne porter kanskje kanskje, skal ikke ha noe å si, får lastet ned alt. plug'n'play <3 Må man være pålogget Bungie sin side samtidig som man er pålogget Live? Grr, noen forslag? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det samme har skjedd meg, men i mitt tilfelle datt plutselig kartene ned etter noen dager. Kan godt hende det bare er noen hikk i bungie sine systemer. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Bumper min egen tråd etter en stund her, tenkte ikke mer over de mapsa jeg hadde på download og har forsåvidt bare glemt de. Mapsa er fortsatt ikke lasta ned, og om jeg prøver å legge til et nytt map i DL kø så får jeg opp "8 of 8 slots" blablabla kan ikke laste ned. Er det noe mulighet for å resette eller cleare køen? Får ikke lov til å trykke på "remove slot x" under DL slots. :S Står ikke engang at jeg har noe i kø.. Endret 30. august 2009 av Puro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå