Erik Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Er dette episode 2 kanskje? Endret 22. november 2009 av Erik Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Første del av "The Package" Syns den faktisk var litt bra. Spent på del 2. Den ligger på Halo Waypoint ut lørdag. http://www.youtube.com/watch?v=8R5sbySHmlI Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det en side der man kan se episodene? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det der så jo faktisk ganske kult ut Dette skal sees =) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvor mange episoder er det som nå har kommet ut og hva er det de heter? Jeg har sett The Babysitter og The Duel, men jeg så en preview av The Package (den nyeste?) som så helt hinsides deilig ut. Lurer på om den er ute enda? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 The Package er blitt vist på Halo Waypoint ja. Du finner den på youtube, så den selv der. En herlig episode, likte den Arbiter/Elite-episoden og, tiltross for at den kanskje ble en smule sær. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 gleder meg til hele filmen/episodene blir ferdig og kan kjøpes på dvd eller blu-ray men den episoden som heter the duel, er det bare meg eller var det dårlig bildekvalitet? jeg syns det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det var ikke dårlig bildekvalitet, men en veldig spesiell artistisk vri på bildet. Selv synes jeg det ble for mye avd et gode, men selve grunnhistorien i episoden var veldig interessant. Man fikk se hvordan det å være en Arbiter gikk fra å være ærefullt til skamfullt. Men da skal jeg søke meg frem til The Package og se den nå. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 jeg så hele episoden på halo waypoint på xboxen (episode 1 og 2) The Package var utrolig kul også så det er nevnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå