Cerandin Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Misliker denne typen anime, Low-detail drawing... hadde vært best imo med high-detail drawing her. Mjolnir ser jo ut som en kosebukse med hettegenser :s Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Det er jo forskjellige type episoder. Noen er nærmest 2D-anime o.s.v. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er jo ingenting i veien med at Spartans kan være sånn "ninja-y" som i klippet der. Dette stemmer i alle fall bedre med bøkene enn det spilla gjør. Når det er sagt så likte jeg ikke samtalene noe særlig, blir kanskje bedre hvis vi får slengt på litt japansk. DU vet det at bøkene kom etter spillene, right? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) DU trenger ikke være så prippen, da jeg ikke påsto noe om når bøkene kom ut. Uansett så kom Fall of Reach ut FØR Halo: Combat Evolved. Endret 22. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 De store bokstavene var egentlig en typo. Men om det ikke har noe å si når bøkene kom ut blir det jo også litt feil å si at spillene ikke passer til dem. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 MÅ bare si at dette virker lovende. Når jeg så den første traileren ble jeg litt skeptisk, men med begynnelsen av den ene episoden vil jeg bare ha mer. Har alltid likt Halo, det er en spillserie som jeg føler har god kvalitet hele veien og ikke er noe melking. Halo er noe jeg på dette punkt ikke kan forstille slutte, ved endens punkt vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Akkurat den følelsen får jeg når jeg ser virkelig gode serier, men de slutter til slutt de også, men da kommer noe nytt så jeg kommer nok til å klare meg uten Halo, men at det nå kommer en anime serie også virker bare lovende. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 De store bokstavene var egentlig en typo. Men om det ikke har noe å si når bøkene kom ut blir det jo også litt feil å si at spillene ikke passer til dem. Nå har jeg bare lest en av bøkene, men jeg mener at siden bøkene er en del av universet, så er det ikke noe i veien med at animen har spartans som i klippet. Nå er likevel er det likevel noe ganske snodig med noe veldig vestlig, som man lager en anime av. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Halo Legends var mye bedre enn jeg trodde! Episoden var konge, og jeg liker ikke anime engang. Allikevel syntes jeg stilen satte sitt preg på serien. Episodene virket til å være avsluttende, slik at vi får se litt av hvert av Halo-universet! Kvaliteten på streamingen var meget bra(tror de bruker Zune-tekonologi, og ikke InsideXbox teknologien). Episodene er dog kun tilgjengelig i 24 timer etter launch, som var i dag. Første episode var iallefall digg, så får vi se hvordan serien utvikler seg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kvaliteten her i hus var reva, helt make som inside xbox, men det kan hende jeg har for treigt nett. 4mbit Jeg er derimot helt enig med at de var bedre enn jeg trodde og jeg hater anime. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hmm, har 4 mbit jeg også, men her var kvaliteten som sagt god. Kanskje du lastet ned noe samtidig? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei jeg stoppet alt av nedlastninger i hele huset. Så du det fra halo waypoint? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, er vel bare der du kan se det fra? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, er vel bare der du kan se det fra? Jo. For dere som ikke har sett det så er det gratis. Ikke se dør du har sett ferdig episoden Hva het hun spartanen som døde i slutten? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 HVordan får jeg sett denne i Halo Waypoint nå? Finner jo kun den "Bahind the scenes" filmen om hvordan de lager og litt av deres mål... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Er første episode ute nå? Må se, må se. Edit: Finner ikke Endret 8. november 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 skulle den ikke bare være på lørdag? så skulle den bli tatt vekk på søndag, husker at jeg leste det et sted Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvis den kom ut på lørdag(00.01) og skulle være tilgjengelig i 24 timer, er den vel borte nå .Akkurat det syntes jeg er litt bak mål. OK, greit at den ikke skal være tilgjengelig i årevis, men en uke burde vel gått greit? Vi betaler tross alt for gull-medlemskap. Uansett, jeg tenker nok at den er tilgjengelig via andre kanaler. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har ikke gull atm og jeg så den helt fint. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Utenom deler av slutten synes jeg det var rimelig bra og glede meg til mer. http://www.youtube.com/watch?v=wnAOyA4swds http://www.youtube.com/watch?v=azBkwd04Ifw Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det var begynnelsen som var verst spør du meg. likte ikke han fyren som ble så butthurt når han ikke fikk ta skuddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå