Gå til innhold

Microsoft gir ut en animeserie av Halo


Filmvenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ingenting i veien med at Spartans kan være sånn "ninja-y" som i klippet der. Dette stemmer i alle fall bedre med bøkene enn det spilla gjør. Når det er sagt så likte jeg ikke samtalene noe særlig, blir kanskje bedre hvis vi får slengt på litt japansk.

DU vet det at bøkene kom etter spillene, right?

Lenke til kommentar

MÅ bare si at dette virker lovende. Når jeg så den første traileren ble jeg litt skeptisk, men med begynnelsen av den ene episoden vil jeg bare ha mer. Har alltid likt Halo, det er en spillserie som jeg føler har god kvalitet hele veien og ikke er noe melking.

 

Halo er noe jeg på dette punkt ikke kan forstille slutte, ved endens punkt vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Akkurat den følelsen får jeg når jeg ser virkelig gode serier, men de slutter til slutt de også, men da kommer noe nytt så jeg kommer nok til å klare meg uten Halo, men at det nå kommer en anime serie også virker bare lovende.

Lenke til kommentar

De store bokstavene var egentlig en typo. Men om det ikke har noe å si når bøkene kom ut blir det jo også litt feil å si at spillene ikke passer til dem.

Nå har jeg bare lest en av bøkene, men jeg mener at siden bøkene er en del av universet, så er det ikke noe i veien med at animen har spartans som i klippet. Nå er likevel er det likevel noe ganske snodig med noe veldig vestlig, som man lager en anime av.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Halo Legends var mye bedre enn jeg trodde!

 

Episoden var konge, og jeg liker ikke anime engang. Allikevel syntes jeg stilen satte sitt preg på serien. Episodene virket til å være avsluttende, slik at vi får se litt av hvert av Halo-universet! Kvaliteten på streamingen var meget bra(tror de bruker Zune-tekonologi, og ikke InsideXbox teknologien). Episodene er dog kun tilgjengelig i 24 timer etter launch, som var i dag.

 

Første episode var iallefall digg, så får vi se hvordan serien utvikler seg.

Lenke til kommentar

Hvis den kom ut på lørdag(00.01) og skulle være tilgjengelig i 24 timer, er den vel borte nå .Akkurat det syntes jeg er litt bak mål. OK, greit at den ikke skal være tilgjengelig i årevis, men en uke burde vel gått greit? Vi betaler tross alt for gull-medlemskap.

 

Uansett, jeg tenker nok at den er tilgjengelig via andre kanaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...