Gå til innhold

Microsoft gir ut en animeserie av Halo


Filmvenn

Anbefalte innlegg

Blir litt for mye melking nå mener jeg, 4 Halo spill denne generasjone, en film og en anime er litt i vel drøyeste laget!!! Men for fansen av Halo franchisen så er dette bare gøy :)

Spilene er rimelig forskjellige så det går helt greit i min bok. Ett FPS hittil, ett RTS og så kommer det ett åpent FPS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg lei Halo. <_<

Har du i det hele tatt fullført noen av spillene? Dette er ren gjetting, men ut ifra avataren din så vil jeg gjette at du er en fan av MGS, og dermed Sony. Hvis jeg har rett, som jeg regner med, så please; gtfo

 

Jeg kjenner nonpoint og jeg har selv rundet halo 3 på ledgendary sammen med han. Og jeg vet at han har rundet halo: CE.

Lenke til kommentar
Blir litt for mye melking nå mener jeg, 4 Halo spill denne generasjone, en film og en anime er litt i vel drøyeste laget!!! Men for fansen av Halo franchisen så er dette bare gøy :)

Er ikke melking så lenge det er kvalitetstitler med underholdningspotensiale over snittet, og det har samtlige Halo-spill hittil vært med glans. Skulle gjerne sett litt mer kvalitet fremfor kvantitet, though. En oppdatering til Halo 3 med Firefight modusen hadde vært likegreit istedet for å få ODST, slik at Bungie kan fokusere ene og alene på Halo: Reach.

Lenke til kommentar
Ditto what teletubbie said. I mean, what the hell? Seriously?

 

Jeg synes ikke den stilen passer til Halo overhodet.

 

+9000

 

Det første jeg tenkte når jeg leste Halo+anime var: fffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Jeg liker Halo, men liker ikke anime i det hele tatt. Vet ikke hva jeg skal si til at MS og Bungie gir dette grønt lys -_-

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg hater virkelig anime mer enn jeg hater religiøse fanatikere, foreldre som klager på at skolematen er for feit uten å engang sende med barna sunnere matpakker, sleske pakkiser og regninger, men takket være at Masturr Chief er med kommer jeg til å følge med på det her. Liker ikke den japanske stilen på hår og de veldig snille ansiktene på mennesker som liksom skal være h4rdc0re, men det overlever jeg om det er gjennomført nok og inkorporert på en riktig måte inn i Haloverset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...