Gå til innhold

Vi prøvekjører iPhone 3GS


Anbefalte innlegg

Marasmus: Engadget's slakt av Hero...haha...dummeste jeg noen sinne har lest. Engadget er i all hovedsak en nyhetsside, tester er dermed noe de definitivt ikke kan, dette har de bevist gang på gang! Les heller testen til SlashGear, eller vent til PhoneArena eller GSMarena tar bladet fra munnen. Har selv ikke prøvd Hero, men på videoer (forutenom slashgears video hvor jeg frykter telefonen surfer på EDGE som de nevner tidligere er den eneste formen for mobil data telefonen har i USA)virker den meget kjapp og smooth. Har selv hatt iPhone 1. gen og 3G, begge kommer inn i livet kjappe og smooth, men så installerer man en dunge med programmer og plutselig bruker telefonen 2 sekunder på å lukke notater - 3 sekunder på å åpne bilder - 4 sekunder på å åpne kalender - 3 sekunder på å åpne kalkulator osv osv. ... Det begynner altså kjapt, men ender tregt, desverre. Jeg er veldig glad i iPhone, men akkurat dette er særdeles irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Engen

iSkull: Nå har jeg testet dette med å lade en time på både iPhone 3G og en iPod Nano (3. gen). Hvis jeg lader disse produktene i 1 time er batteritiden betraktelig dårligere enn om de lader over natten feks. Så det at de har hurtilading modus stemmer nok.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...