johnviggo Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kjøte dette og Tiger Woods (mest for å få en M+ til) i dag. Bli så jeg og dama spiller det i kveld tenker jeg.. gleder meg Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 uff, testa spillet igår.. Hvorfor synes folk dette er moro? Var jo møkkræva.. Nei, dette var kjedelige saker. Syns Wii Sports er de eneste spillene der kontrollene til wii kommer til sin rett.I FPS virker det å vere er nøyaktig ja, men det er fortsatt mye meir ergonomisk og responsivt å spille med DS3/360 kontrollen. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Tiger woods 10 og grand slam tennis fungerer da like bra minst! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Ja glemte selvfølgelig disse Det er mye meir naturlig rett og slett å svinge løs, enn å slå på knapper for å utføre disse bevegelsene. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har det bestilt, håper det snart kommer i posten. Pleier noen ganger ennå når noen venner er over, å sette på Wii Sports. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Dæven jeg elsker bordtennis Du kan skru ballen, sikte bedre hvor ballen skal lande og for meg så lever du mer inn siden M+ oppfatter alt Lenke til kommentar
Materie Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har kjøpt det nå, og selv om jeg bare har en m+ foreløpig, har jeg likevel hatt mange flere, bedre gjennomførte, mer slitsomme og morsommere opplevelser enn det Wii Sports hadde. I tillegg er det et betydelig bedre enkeltspillerspill, og i så måte vil jeg tro varigheten til dette spillet kommer til å være drastisk høyere enn Wii Sports sin. Herlig spill, uten tvil verdt det. Spilte vel omlag fire timer i går... stryk det. forigår. Sent på natta, gitt >.< Jeg har langt ifra prøvd alle spillmoduser enda, ettersom jeg bare ville spille en runde til. Og en til. Og enda en, på en større andel av de modusene jeg prøvde. Virkelig gjennomført bra ^__^ Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Spillet slo ihvertfall, som forventet veldig godt ann paa jobben i gaar. Blir vel reprise i dag vil eg tro ^_^ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvilke minispill liker du da Mala på Wii Sports Resort da? Mine 3 er bordtennis, bueskyting og sverdfekting B) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Samme som deg Toman Forøvrig er syns eg basketball var litt vanedannende også hehe. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kjøpte Resort idag, var ikke klar over at du kunne kjøpe M+ alene... Så det ble en dyr handel for meg, kjøpte også Tiger Woods 10. Resort var greit nok, savnet Tennis. Bordtennis ble for dumt spør du meg, men mulig jeg liker den bedre etterhvert. Om du kjøper M+ solo, følger det også med den gummi overtrekken? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 ja, den følger med også om du kjøper seperat. Selv ble jeg veldig skuffet over wii sport resort og kommer ikke til å kjøpe det. Testet hos en kompis. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 ja, den følger med også om du kjøper seperat. Selv ble jeg veldig skuffet over wii sport resort og kommer ikke til å kjøpe det. Testet hos en kompis. Er ikke så veldig interessant å vite at du ble skuffet over spillet, skriv heller litt om hvorfor spillet skuffet er du grei Jeg synes at det er et hestehode foran det orginiale Wii Sports, som var altfor gimmicky og ensformig i lengden. Har blitt mye mer hekta på Resort enn det jeg ble på orginalen, spesielt bordtennisen. Denne er nesten 1:1 presis!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har ikke kjøpt dette spillet enda, men har sett det til 500, som er billig nok. Dog hadde det vært litt kjekt med motion plus kontrollere som er billigere enn 250 ? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Play.com har m+ til £17.99. Sparer ivertfall litt. http://www.play.com/Games/Wii/4-/6072250/W...s/Product.html# Lenke til kommentar
sims2ruler Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Wii Sport Resort er et kjempe bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå