Gå til innhold

Wii Sports: Resort

nub_nutz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uff, testa spillet igår.. Hvorfor synes folk dette er moro? Var jo møkkræva.. Nei, dette var kjedelige saker.

Syns Wii Sports er de eneste spillene der kontrollene til wii kommer til sin rett.I FPS virker det å vere er nøyaktig ja, men det er fortsatt mye meir ergonomisk og responsivt å spille med DS3/360 kontrollen.

Lenke til kommentar

Har kjøpt det nå, og selv om jeg bare har en m+ foreløpig, har jeg likevel hatt mange flere, bedre gjennomførte, mer slitsomme og morsommere opplevelser enn det Wii Sports hadde. I tillegg er det et betydelig bedre enkeltspillerspill, og i så måte vil jeg tro varigheten til dette spillet kommer til å være drastisk høyere enn Wii Sports sin.

Herlig spill, uten tvil verdt det. Spilte vel omlag fire timer i går... stryk det. forigår. Sent på natta, gitt >.<

Jeg har langt ifra prøvd alle spillmoduser enda, ettersom jeg bare ville spille en runde til. Og en til. Og enda en, på en større andel av de modusene jeg prøvde. Virkelig gjennomført bra ^__^

Anbefales sterkt!

Lenke til kommentar

Kjøpte Resort idag, var ikke klar over at du kunne kjøpe M+ alene... :cry: Så det ble en dyr handel for meg, kjøpte også Tiger Woods 10.

Resort var greit nok, savnet Tennis. Bordtennis ble for dumt spør du meg, men mulig jeg liker den bedre etterhvert.

Om du kjøper M+ solo, følger det også med den gummi overtrekken?

Lenke til kommentar
ja, den følger med også om du kjøper seperat. Selv ble jeg veldig skuffet over wii sport resort og kommer ikke til å kjøpe det. Testet hos en kompis.

Er ikke så veldig interessant å vite at du ble skuffet over spillet, skriv heller litt om hvorfor spillet skuffet er du grei ;) Jeg synes at det er et hestehode foran det orginiale Wii Sports, som var altfor gimmicky og ensformig i lengden. Har blitt mye mer hekta på Resort enn det jeg ble på orginalen, spesielt bordtennisen. Denne er nesten 1:1 presis!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...