nub_nutz Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jess i morra er det lansering av det nye Wii Sports spillet Er det mange her som skal ha det? Eg kjøpte mitt eksemplar hos den lokale Expert butikken her i området, kostet meg 599,-. I og med at det følger med M+ samt eg slipper ventetid syns eg det var verdt det. Har foreløpig hatt meg noen runder i noen av grenene i spillet, og liker det eg ser. Kommer til å bli en salig slager i flerspiller dette her ihvertfall B) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Venter på mitt eksemplar enda . Gleder meg mye, årets Wii spill!!! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Definitivt årets flerspiller opplevelse blir det nok Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det bra? Kjøpte 4 stk M+ for $70 på ebay, så kunne trengt et spill som funker med det:) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Blei litt opptatt med madammen i dag, så ble ikke mange timene med Wii i dag. Men i morra skal eg se å få unna litt mere spilling Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hva slags grener har spillet? *erlatgidderikkesjekkeselv* Jeg vurderer nemlig et kjøp. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er Archery, Bowling, Frisbee, Swordplay, Wakeboarding, Basketball, Tabletennis, Golf, Power Cruising, Canoeing, Cycling og Air Sports med her. Har spillt litt pil-og-bue og bowling, og må si det er meget artig. M+ utgjør en stor forskjell merker jeg, den reagerer jo helt perfekt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hørtes jo mer artig ut enn bare vanlige Wii sports som jeg har. Mulig det blir et kjøp om jeg har penger. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Som så nouse4aname påpeker så er det rett det han sier M+ spiller faktisk en rolle her!! Og Wii Sports Resort anbefales på det sterkeste når man har Wii!! Endret 24. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har testet alle grenene nå, og må si dette er veldig artig. Tror jeg liker best Archery og Frisbee. Syklingen var også artig, men mer slitsom enn alle de andre grenene Blir nok enda bedre når jeg får noen å spille med, alle er på ferie nå. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er det noen som selger dette spillet uten M+? Jeg var innom Spaceworld i dag for å spørre om dette. Han bak kassa dro kjapt frem det jeg trodde var en standalone-utgave av Resort. Det viste seg derimot at han bare hadde åpnet en eske med bundlen og hadde tenkt til å selge spillet og M+ separat. Rett før han skulle slå inn prisen han regnet seg frem til (ca kr 300), så fant han ut at han skulle ta en telefon til sjefen først. Da ble det ikke noe salg likevel. Sjefen satte ned foten. Jeg har allerede to stk M+, så jeg trenger ikke flere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har spilt det en stund nå. Veldig morsomt, men er akkurat den samme greia som med det første Wii Sports spillet, etter en stund går man lei og legger det fra seg. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Spiller fremdeles Wii Sports jeg. Men etter dette vil det nok bli lagt vekk. Likte spesielt bordtennis selv. Ikke testet det så lenge. Kanskje det blir mer i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Nå bare idag har jeg spilt det i 4 timer tilsammen med dette spillet Helt herlig!!! Spilte ganske mye Wii Sports før jeg fikk dette så. Endret 24. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Wii Sports gikk eg lei ganske raskt, men det er fremdeles morsomt å spille med flere. Det var en slager på jobben i fjor sommer, og det gikk rett inn i år også. De eg jobber med på skiftet mitt gleder seg noe enormt til eg tar med Resort, som etter min mening er utrolig mye bedre enn Wii Sports. Resort er har nok mye bedre holdbarhet i både enspiller og ihvertfall flerspiller slik eg ser det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen som vet hvilke butikker som selger dette billigst? Har elkjøp et billigtilbud for eksempel? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Du må ut med ca 500,- for spillet på det billigste, men da er som regel M+ inkludert. Men synes ikke det er så gale egentlig når en M+ går for 250,- alene, da blir jo det bare 250,- for selve spillet også. Og såvidt jeg vet MÅ du ha M+ for å kunne spille dette. Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Gleder meg til dette spillet, men har ikkje råd til det siden eg må spare til egen PS3 maskin. Ønsker meg det til jul! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Sattan så nøyaktig M+ fungerer på bordtennis!!! Jeg vil si dette er det beste man finner på Wii Sports Resort, spilte og 2 player med broderen og det var konge med bordtennis, en tøff motstander var han ihvertfall! Endret 26. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 uff, testa spillet igår.. Hvorfor synes folk dette er moro? Var jo møkkræva.. Nei, dette var kjedelige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå