Gå til innhold

Wii Sports: Resort

nub_nutz

Anbefalte innlegg

Jess i morra er det lansering av det nye Wii Sports spillet :) Er det mange her som skal ha det?

Eg kjøpte mitt eksemplar hos den lokale Expert butikken her i området, kostet meg 599,-. I og med at det følger med M+ samt eg slipper ventetid syns eg det var verdt det. Har foreløpig hatt meg noen runder i noen av grenene i spillet, og liker det eg ser. Kommer til å bli en salig slager i flerspiller dette her ihvertfall B)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som selger dette spillet uten M+? Jeg var innom Spaceworld i dag for å spørre om dette. Han bak kassa dro kjapt frem det jeg trodde var en standalone-utgave av Resort. Det viste seg derimot at han bare hadde åpnet en eske med bundlen og hadde tenkt til å selge spillet og M+ separat. Rett før han skulle slå inn prisen han regnet seg frem til (ca kr 300), så fant han ut at han skulle ta en telefon til sjefen først. Da ble det ikke noe salg likevel. Sjefen satte ned foten.

Jeg har allerede to stk M+, så jeg trenger ikke flere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har spilt det en stund nå. Veldig morsomt, men er akkurat den samme greia som med det første Wii Sports spillet, etter en stund går man lei og legger det fra seg.

Lenke til kommentar

Wii Sports gikk eg lei ganske raskt, men det er fremdeles morsomt å spille med flere. Det var en slager på jobben i fjor sommer, og det gikk rett inn i år også. De eg jobber med på skiftet mitt gleder seg noe enormt til eg tar med Resort, som etter min mening er utrolig mye bedre enn Wii Sports. Resort er har nok mye bedre holdbarhet i både enspiller og ihvertfall flerspiller slik eg ser det.

Lenke til kommentar

Sattan så nøyaktig M+ fungerer på bordtennis!!!

Jeg vil si dette er det beste man finner på Wii Sports Resort, spilte og 2 player med broderen og det var konge med bordtennis, en tøff motstander var han ihvertfall!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...