Joachim_F Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Den kommende filmen om Alice i Eventyrland er i ferd med å spillmatiseres. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Godt å vite. Gleder meg til filmen, så jeg venter i spenning på mer informasjon. Lenke til kommentar
MastereR Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Digga det forrige Alice spellet(http://en.wikipedia.org/wiki/American_McGee's_Alice), men dette blir vel ikke helt det samme =) Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Heter det virkelig "spillmatisere"? Og hvis dette ikke er et særlig utbredt uttrykk ennå, burde det ikke heller være "spillatisere"? Ellers: Surrealistiske eventyrspill er alltid velkomne! Vi husker vel alle American McGee's Alice? Edit: Etter et par søk på google, ser jeg jo at "spillmatisere" har blitt i stor grad tatt inn som et reellt ord -- det gjenstår vel bare for ordboka å oppdatere seg. Fiffig Endret 24. juli 2009 av Simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå