Ole Morten Knudsen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Voddler satser på fri streaming av film og vi har tatt en titt på tjenesten. Den er kort sagt en våt drøm for filminteresserte. Les saken her Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gleder meg veldig til dette. Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha en invite Ole Morten? Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Gleder meg veldig til dette.Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha en invite Ole Morten? Hvis jeg hadde skulle jeg gjerne delt ut, men fikk kun en ved henvendelse direkte til Voddler. Lenke til kommentar
Gjest knut24 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 kan nevne at de ruker xbmc som avspillingsprogram, man ser det fort på menyene.. så folk som sikler over selve guiet kan gå til xbmc.org Lenke til kommentar
1-2-3_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei Teknofil! Hva skjer med Voddler? Nærmer det seg lansering? Begynner å bli litt utolmodig nå, hehe. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei Teknofil! Hva skjer med Voddler? Nærmer det seg lansering? Begynner å bli litt utolmodig nå, hehe. Heisann, vi har ikke hørt noe mer, men skal undersøke videre! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Tar med nöje emot en voddler-invite! [email protected] Lenke til kommentar
1-2-3_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei igjen! Jeg ble skuffet da jeg kom over denne artikkelen nettopp: http://www.insidetelecom.no/telemedia/telenor-lanserer-ikke-voddler/ Der står det at Telenor ikke har planer om å lansere Voddler i Norge. Men jeg må registrere meg på siden for å lese hele artikkelen. Det har jeg ikke gjort. Har dere i Teknofil fått med dere dette? Er det sikkert at det stemmer? Kanskje dere kan sjekke det opp? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Kan noen sende meg en invitasjon? Har en spotify bruker du kan få da ivertfall. Kontakt meg: [email protected] (Ingen spam og reklame til meg plz) Trenger voddler, håper jeg kan få det, så jeg slipper og bruke så mye penger på filmer. Plz. Benny Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Har hatt Voddler i rundt 2 måneder, og brukte det bare den første uken. Det var dengang man måtte bruke piltastene for å navigere (har hørt at man kan bruke mus nå), og filmutvalget var veldig dårlig (aner ikke om det er det fortsatt). Dessuten var reklamedelen før filmen for lang, og kvaliteten for dårlig (litt bedre enn en vanlig dvdrip på div torrentsider) til at det var verdt det. Det var ikke mye som gjorde at det ikke var en kjapp tur på en torrentside, utenom at det var lovlig, og det streamer. Og var det en spesiell film jeg ville se, så kunne jeg banne på at den ikke var der. Og det værste av alt, er at du deler ut til andre som ser på film (P2P), og det skrus på når du starter maskinen. Det endte med at jeg avinnstallerte det, både på pcen og macen. Jeg var ikke fornøyd med Voddler i det hele tatt, tror ikke jeg gidder å gjøre noe med det før faktisk ser at folk er fornøyde med Voddler. Møkkatjeneste var det da jeg prøvde det. Endret 14. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Og det værste av alt, er at du deler ut til andre som ser på film (P2P), og det skrus på når du starter maskinen. Det endte med at jeg avinnstallerte det, både på pcen og macen. Seriøst? Da avinstallerer jeg det. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk ikke sett én eneste film via tjenesten, så noe tap blir det aldeles ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Og det værste av alt, er at du deler ut til andre som ser på film (P2P), og det skrus på når du starter maskinen. Det endte med at jeg avinnstallerte det, både på pcen og macen. Seriøst? Da avinstallerer jeg det. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk ikke sett én eneste film via tjenesten, så noe tap blir det aldeles ikke. Yup. Det er elendig å ha en sånn løsning på et sånt program. Voddler is a commercial video-on-demand service and accompanying client application distributing movies and television programming using a patented hybrid peer-to-peer distribution system. KILDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg