Gå til innhold

Sniktitt: Voddler - fremtidens filmtjeneste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest knut24

kan nevne at de ruker xbmc som avspillingsprogram, man ser det fort på menyene.. så folk som sikler over selve guiet kan gå til xbmc.org :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hei igjen!

Jeg ble skuffet da jeg kom over denne artikkelen nettopp:

http://www.insidetelecom.no/telemedia/telenor-lanserer-ikke-voddler/

Der står det at Telenor ikke har planer om å lansere Voddler i Norge. Men jeg må registrere meg på siden for å lese hele artikkelen. Det har jeg ikke gjort. Har dere i Teknofil fått med dere dette? Er det sikkert at det stemmer? Kanskje dere kan sjekke det opp?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Bruker-127711

Har hatt Voddler i rundt 2 måneder, og brukte det bare den første uken. Det var dengang man måtte bruke piltastene for å navigere (har hørt at man kan bruke mus nå), og filmutvalget var veldig dårlig (aner ikke om det er det fortsatt). Dessuten var reklamedelen før filmen for lang, og kvaliteten for dårlig (litt bedre enn en vanlig dvdrip på div torrentsider) til at det var verdt det. Det var ikke mye som gjorde at det ikke var en kjapp tur på en torrentside, utenom at det var lovlig, og det streamer. Og var det en spesiell film jeg ville se, så kunne jeg banne på at den ikke var der. Og det værste av alt, er at du deler ut til andre som ser på film (P2P), og det skrus på når du starter maskinen. Det endte med at jeg avinnstallerte det, både på pcen og macen.

Jeg var ikke fornøyd med Voddler i det hele tatt, tror ikke jeg gidder å gjøre noe med det før faktisk ser at folk er fornøyde med Voddler. Møkkatjeneste var det da jeg prøvde det.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Og det værste av alt, er at du deler ut til andre som ser på film (P2P), og det skrus på når du starter maskinen. Det endte med at jeg avinnstallerte det, både på pcen og macen.

Seriøst? Da avinstallerer jeg det. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk ikke sett én eneste film via tjenesten, så noe tap blir det aldeles ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Og det værste av alt, er at du deler ut til andre som ser på film (P2P), og det skrus på når du starter maskinen. Det endte med at jeg avinnstallerte det, både på pcen og macen.

Seriøst? Da avinstallerer jeg det. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk ikke sett én eneste film via tjenesten, så noe tap blir det aldeles ikke.

Yup. Det er elendig å ha en sånn løsning på et sånt program.

Voddler is a commercial video-on-demand service and accompanying client application distributing movies and television programming using a patented hybrid peer-to-peer distribution system.

KILDE

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...