Gå til innhold

Billig centrino

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter centrino av typen billig, dvs, under 15000,- Har sett en del tilfeller av folk som har vært fornøyd med dell'en, og nå som den også har fått oppgradert batteriet til et 6 cellers, er den et høyt aktet alternativ. Jeg lurte imidlertid på om det er noen som har testet Tundra sin centrino-versjon, eller elitegroup 551? Hadde vært greit med litt erfaringer utover tester jeg har lest... Vesentlige kriterier er batterilevetid, støysvak på alle mulige måter (viftestøy, tastaturstøy, uglelignende uling etc), ytelsestall fra benchmark programmer er også greit å legge inn hvis dere har...

kos og klem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje du kan si hvor du har lest testene da? av f.eks. tundra 1555 (en test av den kommer snart på barbara.no hvis jeg ikke tar helt feil)

skal ha en bærbar selv nå og har tittet på disse (i tillegg til tundraen og dell 500m):

(mangler brenner + firewire)

----1

(mangler firewire)

----2

(min foreløpige favoritt, ønsker 14.1" skjerm, tundra har 15")

----3

(hvis prisen kommer ned rundt 10000,- for combo dvd-cdrw :D )

----4

sjekk forøvrig her

Lenke til kommentar

acer selges av psdata, vsdata, mpx osv., god garantiordning på acer også (jfr. dell og apple som opererer med ett år :-? )

disse maskinene til acer kommer til norge i begynnelsen/medio av august tipper jeg.

har lest testene på dinside.no, men de virker langt fra så gjennomførte og dyptgående som på barbara.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...