Ole Morten Knudsen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men du må fortsatt vente for å få kjøpt det nye operativsystemet. Les saken her Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det irriterer meg at jeg bestilte min pc 4 dager før komplett.no begynte med gratis Windows 7! Syns ikke Vista er så forferdelig (dog jeg ser tendenser) men jeg vil ikke gjøre meg alt for husvarm og så måtte bytte. Uansett - av det jeg har sett av priser er det ikke så forferdelig dyrt så jeg får heller ta den ekstra kostnaden. Late som at jeg røyker og har brukt penga på tobakk i stedet. "Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske..." osv Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ikke helt gratis. På min hp dv2 1110 får man en windows 7 oppgradering med rabatt på 700kr. Men billig er det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skal iallefall bli godt å slippe og forklare slekt og venner hvorfor den splitter nye laptopen deres arbeider så langsomt. Lillesøstra mi var sist ute med å få seg en bærbar her for noen få uker siden og det første jeg gjorde var å renske og installere Windows 7 på den. Det gikk mye bedre enn Vista + Ferdiginstallerte drittprogrammer fra leverandør. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Gleder meg til å få dette ihus, Vista er ikke akkurat på plussiden i boka mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg