Joachim_F Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 The Ballad of Gay Tony får dato, og det samme gjør en butikkutgave av begge GTA IV-utvidelsene. Les hele saken Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Dette har jeg gledet meg til. Spørs nå litt hvordan noen folk syns om at de går fra Motorsykkelklubber til homo-glamour Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skjønner ikke hvordan man kan spille GTAIV på Xbox 360 jeg :/. Kjøpte deg å koste meg med det så lenge jeg hadde sinn til det. Det fryser jo bestandig, er jo helt uspillbart. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Flott at pakkene får butikklansering, skal kjøpes. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Huff, kommer ikke dette snart til ps3?? Er forferdelig å tenke på at jeg ikke får tatt en del i fortsettelsen på denne perlen av et spill Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skjønner ikke hvordan man kan spille GTAIV på Xbox 360 jeg :/. Kjøpte deg å koste meg med det så lenge jeg hadde sinn til det. Det fryser jo bestandig, er jo helt uspillbart. What? Har aldri opplevd det jeg. Kjenner ingen som har opplevd det heller, er muligens X360'en din som er fucka? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg ikke noen problemer med GTA4 jeg heller. Frameraten kunne vært bedre, men det samme kan sies om stort sett alle GTA-spillene som foregår i 3D. The Lost & Damned var konge. Jeg håper at Ballad of Gay Tony blir like bra. Lenke til kommentar
stskjer Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Skjønner ikke hvordan man kan spille GTAIV på Xbox 360 jeg :/. Kjøpte deg å koste meg med det så lenge jeg hadde sinn til det. Det fryser jo bestandig, er jo helt uspillbart. [/quote Så det er bedre på pc mener du ? lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå