Ghaundan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har den siste tiden spilt endel gears of war 2 og fikk virkelig sansen for Horde modusen. Problemet er bare at randoms har en tendens til å gi seg ved første tegn til motstand, eller enda verre helt tilfeldig (gjerne hosten) og jeg lurte på følgende: Hvor få er det mulig å være og samtidig ha en grei sjanse å greie 50 horde? Og, er det mulig å spille splitscreen over lan kamper? Så vi får 4 med 2 xboxer Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Tror ikke du kan spille 2-player. Med 3 mann skal du kunne klare 50 bølger. Finn dere et sted hvor dere kan campe. Bruk skjold. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Over spillehallen på Day One kan 2 stykker klare wave 50 ganske enkelt Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Jeg klarte å spille Horde på casual 1-50 alene på både Gridlock og Fuel Depot Endret 22. juli 2009 av Sputnik Fjernet noe innhold som ikke gikk på trådens tema Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Over spillehallen på Day One kan 2 stykker klare wave 50 ganske enkelt Hvis man setter et par skjold i trappen, burde det gå greit. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg og en kamerat klarte det uten skjold, men det er vel kanskje bedre med skjold ja Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 det er best å spille horde på private game, ikke public, sett at du har me deg en eller to andre. men det er så klart er det enklest med 5 stk og ja, du kan spille 4 stk på 2 xboxer så lenge du ikke spiller på public, da kan du bare spille 1 per xbox. Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Anbefaler deg til å spille med folk du kjenner, ja! Er smålei av folk på live som leker rambo i horde(horde er ikke offensivt spill!!) og dør hele tiden, noe som selvfølgelig svekker og splitter resten av gruppen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Bryr meg ikke så alt for mye om rambo folk, som oftest greier de å gjøre litt nytte for seg problemet er når alle quitter (gjerne hosten også) Lenke til kommentar
Puro Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Folk som leaver i Horde er en ting, HOSTS som leaver.. kriminelt, om de da ikke får en uventet disconnect. Vil for en gang skyld spille ferdig waves.(!) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Hvordan kan jeg hoste horde online forresten? Ikke prøvd å lete heller, men multiplayer setter meg bare opp i søk modus såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 jeg er ikke helt sikker, men jeg fikk host en gang jeg var party leader for meg og 3 andre jeg spiller en del med. hvis du får host når du spiller annex og lignende, så er det lett å merke om du har host. de gangene jeg har fått host på multiplayer, har jeg rundet 50 kills, det er en sykt stor fordel for den som har det, mens det suger for de som møter på hosten med shotgunen klar Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hosting-prosessen til de fleste spillene på Xbox Live fungerer slik at alle som vil spille online blir satt i "søkemodus", også "bestemmer" xboxene seg i mellom hvem som skal være host. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Da er det nok 0 sjans at jeg blir host, de fleste jeg møter høres amerikansk ut (accenten + den tynne pipende stemmen har jeg ikke hørt hos briter enda) og da blir gjerne en av de valgt. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Da er det nok 0 sjans at jeg blir host, de fleste jeg møter høres amerikansk ut (accenten + den tynne pipende stemmen har jeg ikke hørt hos briter enda) og da blir gjerne en av de valgt. tror du glemte å nevne at de alltid skryter av hvor gode de er og at gamet kommer til å lagge når de finner ut at de spiller mot europeere. anyways, til de som ikke har fullført horde enda, dere kan legge meg til så kan jeg sikkert hjelpe til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå