matprat Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Om man finner et spill til f.eks 99 kr, kan man da kjøpe 4 likense spill å levere inn? Eks. jeg kjøper 4 lost xbox360 spill og velger å bytte dem inn i 2 kampanjer til 1 kr? Er det lov? Eller er det kun lov å levere inn 2 forskjellige titler? Hvis du leser på ekskluderingslista så står det nederst: "Tilbudet gjelder ikke ved innbytte av duplikater" Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ah.. det fikk jeg ikke med meg. Men da vet jeg det i allefall Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Får vi spillene i posten, ellar må man hente dem på Gamestop? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det lurer jeg også på. Jeg bestillte til en nevø av meg dette turtles spillet til Wii. Det står det skal komme 24 sep. jeg har ikke blitt kontaktet av Gamestop. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 De sender ikke i posten, du må selv hente det og betale for det. Bodylotion2: Jeg ville ringt dem og spurt hvorfor ikke de har gitt beskjed. Er det evt. mulig du har feil releasedato? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 http://www.gamestop.no/pdf/q3_july_no.pdf ---> står på listen her det skulle komme ut 24 sep. eller er datoen forandret? Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gamestop ringer det nummeret du fører opp (kun en gang!) når de har spillet inne. Da holder de av spillet i 48 timer, og hvis du ikke kommer og henter det innen tidsfristen blir det mest sannsynlig utsolgt og du må vente på neste runde. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 De sender ikke i posten, du må selv hente det og betale for det. Bodylotion2: Jeg ville ringt dem og spurt hvorfor ikke de har gitt beskjed. Er det evt. mulig du har feil releasedato? Betalte når jeg var og leverte inn de to spillene. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 De sender ikke i posten, du må selv hente det og betale for det. Bodylotion2: Jeg ville ringt dem og spurt hvorfor ikke de har gitt beskjed. Er det evt. mulig du har feil releasedato? Betalte når jeg var og leverte inn de to spillene. Da praktiseres dette forskjellig fra butikk til butikk. Han på Gamestop (tidl. EB Games) i Tønsberg sa at man betaler når spillet hentes på grunn av kassesystemene deres. De har sikkert forskjellige kassesystemer utifra hvilken kjede de opprinnelig tilhørte før Gamestop kjøpte de opp. Bodylotion2: Da har jo du ditt på det tørre. Bare å ringe og kjefte Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fikk beskjed om at det var utsatt til 1 okt..... mens på cdon.com står det at man kan kjøpe det... merkelig.... (ikke at det haster for meg å få det, skal være en julegave til en nevø, men) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg tok å leverte inn 4 PS3 spill som jeg kjøpte på ebay, 4 drittspill vil jeg si, Baja, Narnia Prince Caspian, Dark Sector og Beowulf alle var i plastikk og tok Uncharted 2 Among Thieves og Ratchet And Clank A Crack In Time Gleder meg!!! B) Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hm, du som jobber på gamestop, hvor strengt er datasystemet deres? Var inne i dag og forhåndsbestilte Uncharted 2 og jeg er ganske sikker på at fyren i kassen slo inn feil produktnummer slik at jeg forhåndsbestilte vanlig versjon, og ikke limited edition, som det stod på plakaten. Er dette noe jeg burde gå og rydde opp i , eller tror du det ordner seg? Blir litt kjipt om de har tatt ned den plakaten når spillet kommer ut, og jeg får beskjed om at jeg bare får vanlig versjon, fordi det er det som ligger i systemet... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvilken plakat? Jeg spurte fyren i kassen om Limited Edition, men han påstod at denne ikke var med i forhåndsbestillingstilbudet.. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Gamestop ringer det nummeret du fører opp (kun en gang!) når de har spillet inne. Da holder de av spillet i 48 timer, og hvis du ikke kommer og henter det innen tidsfristen blir det mest sannsynlig utsolgt og du må vente på neste runde. Det er veldig få butikker som gjør slikt som dette. Der jeg jobba holdt vi det av i flere måneder før vi tok det ut. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 har nettop vært og forhåndsbestilt Brutal Legend, men fikk ikke noe demo kode pågrunn av at "de som sender oss sånn ekstra greier er så late" ... men men, håper jeg får den ekstra gitaren på release da! Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 var inne og byttet til meg Ratchet & clank og uncharted 2 i bytte mot 4 spill fra play.com.. 400 spenn.. lett Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Gamestop ringer det nummeret du fører opp (kun en gang!) når de har spillet inne. Da holder de av spillet i 48 timer, og hvis du ikke kommer og henter det innen tidsfristen blir det mest sannsynlig utsolgt og du må vente på neste runde. Det er veldig få butikker som gjør slikt som dette. Der jeg jobba holdt vi det av i flere måneder før vi tok det ut. Ok, kan godt være. Gamestop på Aker Brygge gjør nå det i alle fall slik, så vet dere det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Gametoppen jeg var på sa det samme. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) var inne og byttet til meg Ratchet & clank og uncharted 2 i bytte mot 4 spill fra play.com.. 400 spenn.. lett Samme spillene tok jeg og . Da har jeg fått 4 eksklusive spill til PS3 iår og det veldig mye vil jeg si!!! Endret 27. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Kjøpte 2 brukte X360 spill på Gamestop idag...betalte 80kr og får spillet Splinter Cell...latterlig system men klager jeg....nahhh Endret 29. september 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå