Gå til innhold

Syke forhåndsbestilling tilbud på gamestop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dra på spaceworld, de har sånn 250kr for 3 spill (xbox360). Gikk greit å bytte de inn

oooh! Begynte det for noen dager siden eller no? De har bare hatt 2 for 400 når jeg har vært der :p

Vet ikke når de startet med det, men det var flere forskjellige tilbud der (spaceworld karl johan).

Fikk meg Turok, TMNT og Ridge Racer for 250kr. (1 spill 99,- eller 3 for 250,-)

Lenke til kommentar
dra på spaceworld, de har sånn 250kr for 3 spill (xbox360). Gikk greit å bytte de inn

oooh! Begynte det for noen dager siden eller no? De har bare hatt 2 for 400 når jeg har vært der :p

Vet ikke når de startet med det, men det var flere forskjellige tilbud der (spaceworld karl johan).

Fikk meg Turok, TMNT og Ridge Racer for 250kr. (1 spill 99,- eller 3 for 250,-)

Da tror jeg mandagen kan bli en god dag :D

Lenke til kommentar

Ja, jeg venter nå spent på Brutal Legend og Uncharted 2 :D

Tjener GameStop på det vi gjør egentlig? Jeg ser det hvis man har kjøpt to spill for et år siden, som begge kostet 500kr og nå bytter dem inn, men siden vi kjøper det brukt og billig, og selger det brukt og billig, kan de umulig tjene så mye på det vi gjør...

Lenke til kommentar
har det noe og si om spillene er kjøpt i utlandet, feks fra play.com?

Har byttet inn spill fra play.com, gikk fint det. De scanner inn spillet, da ser de at det ikke er fra norge. Men det skal gå bra

Jeg fikk ikke byttet inn mitt Call of Juarez, siden det var utgitt i statene. Så jeg ville ikke tatt det for gitt at man får byttet inn alt. Men det skader jo ikke å prøve..

Forhåndsbestilte Brütal Legend og Left 4 dead 2 i dag! Let's play the waiting game :ph34r:

Synd at det ikke er noen achievements for the waiting game ;<

:lol: Heldigvis kan man spille andre spill samtidig :)

Lenke til kommentar

Mine spørsmål er:

1. Har de fast regel at 2 spill som ikke står på ekskluderingslisten kan man bytte inn mot å forhånd bestille et spill, og få kjøpe det til 199 kr?

2. Jeg ser de har kampanje denne uken på å levere inn 2 brukte spill og få et spill i kampanjen for 1 kr. Er dette kampanjer de kjører hver eneste MND, eller er det bare tilfeldig de har dette denne mnd?

Lenke til kommentar
Det er til enhver tid bare de spesielle kampanjene som tilbyr spill til 1 kr. Han jeg snakket med i går sa imidlertid at alle kommende titler kan forhåndsbestilles mot å bytte inn to spill, men utenom kampanje blir prisen da 199,-.

Og ja, man kan kun bytte inn spill på samme plattform som det man kjøper.

Tilbudene varer normalt frem til dagen før release.

NHL 2010 er et spill jeg kunne tenke meg. Men det er jo kommet i butikken. Hvordan er regelen med spill som er i butikken? Er det kun på spill de forhåndbestiller man får kjøpe for 199 i innbytte med 2 spill? Eller gjelder det alle spill i butikken?

Lenke til kommentar
har det noe og si om spillene er kjøpt i utlandet, feks fra play.com?

Jeg fikk ikke byttet inn mitt Call of Juarez, siden det var utgitt i statene.

:lol: Heldigvis kan man spille andre spill samtidig :)

Vel, jeg fikk byttet inn mitt eksemplar av call of juarez, som jeg kjøpte i London.. Xbox 360 vel og merke.

Lenke til kommentar
Det er til enhver tid bare de spesielle kampanjene som tilbyr spill til 1 kr. Han jeg snakket med i går sa imidlertid at alle kommende titler kan forhåndsbestilles mot å bytte inn to spill, men utenom kampanje blir prisen da 199,-.

Og ja, man kan kun bytte inn spill på samme plattform som det man kjøper.

Tilbudene varer normalt frem til dagen før release.

NHL 2010 er et spill jeg kunne tenke meg. Men det er jo kommet i butikken. Hvordan er regelen med spill som er i butikken? Er det kun på spill de forhåndbestiller man får kjøpe for 199 i innbytte med 2 spill? Eller gjelder det alle spill i butikken?

Kun spill som ikke er utgitt ennå.. :/

Mine spørsmål er:

1. Har de fast regel at 2 spill som ikke står på ekskluderingslisten kan man bytte inn mot å forhånd bestille et spill, og få kjøpe det til 199 kr?

2. Jeg ser de har kampanje denne uken på å levere inn 2 brukte spill og få et spill i kampanjen for 1 kr. Er dette kampanjer de kjører hver eneste MND, eller er det bare tilfeldig de har dette denne mnd?

1. Ja, det skal gjelde alle kommende utgivelser (unntatt de som kommer til 1 kr).

2. Ikke sikker på intervallene på kampanjene, men de kommer stadig vekk med nye så det er ikke bare denne måneden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...